掃呢頁CODE去手機

2015年12月13日 星期日

張栢芝:懶理霸位 栢芝照泊車惹注視急「耍冧」 __,栢芝,張栢芝,

張栢芝單拖駕着黑色四驅車現身中環。next1/1pre有裝修工人放了幾架手推車在路邊霸位。next1/1pre張栢芝懶理霸位照泊車,落車即笑笑。next1/1pre現場的裝修師傅的視線全部望住張栢芝。next1/1pre張栢芝即禮貌地「耍冧」Saythankyou!next1/1pre鄭希怡與女友人亦現身中環逛名店。next1/1pre唔知有冇斬獲呢?next1/1pre鄭希怡步出時見到記者打招呼 ...


張栢芝單拖駕着黑色四驅車現身中環。

next 1/1 pre

有裝修工人放了幾架手推車在路邊霸位。

next 1/1 pre

張栢芝懶理霸位照泊車,落車即笑笑。

next 1/1 pre

現場的裝修師傅的視線全部望住張栢芝。

next 1/1 pre

張栢芝即禮貌地「耍冧」Say thank you!

next 1/1 pre

鄭希怡與女友人亦現身中環逛名店。

next 1/1 pre

唔知有冇斬獲呢?

next 1/1 pre

鄭希怡步出時見到記者打招呼,態度親切。

next 1/1 pre

今日下午約6時,張栢芝單拖駕着黑色四驅車現身中環,未幾見她轉入史丹利街,雖然當時條街有裝修工人放了幾架手推車在路邊霸位,但栢芝未有理會,冒住被抄牌危機隨意把座駕停泊在路邊,落車後,栢芝見到現場的裝修師傅的視線全部望住自己,於是即禮貌地「耍冧」Say thank you!之後栢芝匆匆進入了附近一幢商業大廈。

另外,相隔半小時,鄭希怡(Yumiko)與女友人亦現身中環逛名店,步出時見到記者揮手打招呼,態度親切。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!