掃呢頁CODE去手機

2016年1月1日 星期五

2016 Eason踩入深水埗玩街坊騷 __,Eason,陳奕迅,

2016Eason踩入深水埗玩街坊騷歌神陳奕迅(Eason)前晚開始一連兩晚在澳門威尼斯人金光綜藝館舉行「ANOTHEREASON'SLIFE世界巡迴演唱會」,由2013至2015年共唱了107場演唱會創下個人紀錄的Eason,今時今日已達無欲無求之境,美酒金錶跑車連億萬豪宅都不缺,踏入2016年新一年開始,Eason會向行善角度出發,跳出紅館舞台,希望踩入「深水埗」免費開騷。文:音樂組Eason ...


歌神陳奕迅(Eason)前晚開始一連兩晚在澳門威尼斯人金光綜藝館舉行「ANOTHER EASON'S LIFE世界巡迴演唱會」,由2013至2015年共唱了107場演唱會創下個人紀錄的Eason,今時今日已達無欲無求之境,美酒金錶跑車連億萬豪宅都不缺,踏入2016年新一年開始,Eason會向行善角度出發,跳出紅館舞台,希望踩入「深水埗」免費開騷。文:音樂組

Eason昨晚在澳門開騷時表示,希望以零歌酬娛樂大眾,到深水埗免費唱歌。

Eason繼續在澳門開騷,與觀眾倒數迎接2016年。

Eason表示新年願望最緊要健康。

Eason老婆徐濠縈。

Eason父親陳裘大。

Eason與眾人在台上玩自拍,十分興奮。

陳奕迅昨晚繼續在澳門開騷,與觀眾倒數迎接2016年,父親陳裘大及太太徐濠縈也來捧場。完成澳門前、昨晚兩場演唱會後,他將放新年假,農曆新年後又再繼續他的「巡唱之旅」,將先後到馬來西亞、台灣及內地,預計演唱二十多場。

談及新年願望,Eason說:「其實我真係冇咩新年願望,最緊要健康。人大咗,對物欲要求愈來愈低,美酒跑車相機金錶都唔係咁恨,我個電話爆咗Mon都冇換仲用得,上年買咗間屋(二億三千萬元豪宅)已經好滿意,令到我根本唔想出街。」他說是時候做一些想做的事,希望奢侈一點,做一張全創作唱片包辦作曲填詞,真正向大家唱出自己心聲。

零歌酬娛樂大眾

除音樂外,Eason稱還想行善,有感不少香港人都不開心,他想用空閒時間身體力行,以零歌酬去娛樂大眾:「或者免費落深水埗唱歌,或者去接觸一下一啲自閉青年,令佢哋有番信心重投社會,不過,我依家真係未有實質概念,要等我停落嚟,再仔細計劃先。」

心債悼念梅艷芳

另外,前日是梅艷芳的12周年忌辰,前晚Eason在演唱會上清唱了《心債》送給阿梅,他向台下觀眾說:「今日係一個特別日子,我希望可以借大家三分鐘同我一齊回憶吓,陪我想念吓呢個人。」唱畢,Eason向天揮手並送上一吻。對於梅艷芳遺物被拍賣一事,因Eason一直於美加做巡唱而了解不多,而當得悉阿梅大部分遺物已經被曾志偉、張學友等投回保存時,他亦覺得是否應該設有一個梅艷芳博物館,但談到自己時,卻說:「將來我嘅嘢,最好唔Keep,燒晒佢,咪煩!哈哈!」

Eason昨晚在澳門開騷時表示,希望以零歌酬娛樂大眾,到深水埗免費唱歌。

Eason繼續在澳門開騷,與觀眾倒數迎接2016年。

Eason表示新年願望最緊要健康。

Eason老婆徐濠縈。

Eason父親陳裘大。

Eason與眾人在台上玩自拍,十分興奮。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!