掃呢頁CODE去手機

2016年1月2日 星期六

辣㷫34C陳芷尤 龔嘉欣翻黐坤哥轉視線 __,坤哥,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,陳芷尤,龔嘉欣,吳業坤,

張振朗與34D咪神陳芷尤地下情已有一年半,就算被踢爆同居深井又當眾錫錫,男方都矢口否認。為保剛起步的事業,唔肯將戀情浮面,結果惹上飛來蜢。據了解,一早對張振朗嗒糖的龔嘉欣,決定將錯就錯當對方單身,又借意營造情侶關係,誤導身邊人以為兩個戲假情真。「佢兩個有共識,等Owen上到一線先認愛,所以Apple一直做隱形女友;點知龔嘉欣咬住唔放,如果Apple唔做嘢,分分鐘出事。最近Owen都盡量同嘉欣保持距 ...






其他影片:>>






張振朗與34D咪神陳芷尤地下情已有一年半,就算被踢爆同居深井又當眾錫錫,男方都矢口否認。為保剛起步的事業,唔肯將戀情浮面,結果惹上飛來蜢。據了解,一早對張振朗嗒糖的龔嘉欣,決定將錯就錯當對方單身,又借意營造情侶關係,誤導身邊人以為兩個戲假情真。

「佢兩個有共識,等Owen上到一線先認愛,所以Apple一直做隱形女友;點知龔嘉欣咬住唔放,如果Apple唔做嘢,分分鐘出事。最近Owen都盡量同嘉欣保持距離,免得自己女友唔開心。」知情人透露。

確認正印後,衰咗的龔嘉欣自知嘥彈藥,加上「細佬」坤哥近日連番攞獎做新人王,毒男變男神,龔嘉欣於是抓緊黃金機會,換目標兼轉移大家視線,在微博主動表心跡:「希望每個人也能找到屬於自己的陽光,我願意成為你的陽光。」借人氣坤哥洗甩姣錯張振朗的嫌疑。

鍾意就快D Share啦!