掃呢頁CODE去手機

2016年1月11日 星期一

進擊的郭少芸露腿 方中信眼尾都唔吼 __,方中信,郭少芸,

《壹》仔日前見到郭少芸孖住charming到爆嘅方中信,為大台新劇《律政強人》拍外景。大家咪睇郭少芸同方中信做對手戲嗰陣,黑口黑面咁呀,其實鏡頭後嘅佢,不知幾冧對方,仲時不時整呢整路,好似拉高條裙露下腿咁,搏男方望多兩眼。不過方中信似乎唔多buy,望到之後嗱嗱聲拎轉身,之後仲越行越遠添。郭少芸見到咁嘅情形都無晒癮,不過眼見對方又行返埋嚟,即刻補補妝再接再厲,仲整跌啲道具等方中信出手幫添。不過可惜吖 ...




《壹》仔日前見到郭少芸孖住charming到爆嘅方中信,為大台新劇《律政強人》拍外景。大家咪睇郭少芸同方中信做對手戲嗰陣,黑口黑面咁呀,其實鏡頭後嘅佢,不知幾冧對方,仲時不時整呢整路,好似拉高條裙露下腿咁,搏男方望多兩眼。不過方中信似乎唔多buy,望到之後嗱嗱聲拎轉身,之後仲越行越遠添。

郭少芸見到咁嘅情形都無晒癮,不過眼見對方又行返埋嚟,即刻補補妝再接再厲,仲整跌啲道具等方中信出手幫添。不過可惜吖,郭少芸助手唔醒水,打亂咗佢如意算盤,所以佢咪睥到個助手實一實囉!

之後郭少芸仲主動出擊,主動遞嘢俾對方。方中信無得避,唯有硬食,事後佢塊面即刻乸埋一舊。早排方中信同李佳芯出外景嗰陣,明明好happy,仲成日冧望人哋,今次對住郭少芸反而乸口乸面。

鍾意就快D Share啦!