掃呢頁CODE去手機

2016年1月11日 星期一

隔3年幾再登紅館 林峯獲英皇揼本宣傳 __,林峯,英皇,

林峯隔3年幾再登紅館,獲英皇揼本宣傳。next1/1pre英皇使約60萬買下紅隧九龍入口最大最貴嘅廣告牌。next1/1pre黑白設計配搶眼紅字,非常吸眼球。next1/1pre林峯同廣告牌「世紀合照」。next1/1pre林峯擺Chok甫照相~next1/1pre林峯為演唱會狂操肌!next1/1pre林峯仲話操到上晒癮!next1/1pre咁肉緊嘅~next1/1pre林峯希望今次演唱會可以畀 ...


林峯隔3年幾再登紅館,獲英皇揼本宣傳。

next 1/1 pre

英皇使約60萬買下紅隧九龍入口最大最貴嘅廣告牌。

next 1/1 pre

黑白設計配搶眼紅字,非常吸眼球。

next 1/1 pre

林峯同廣告牌「世紀合照」。

next 1/1 pre

林峯擺Chok甫照相~

next 1/1 pre

林峯為演唱會狂操肌!

next 1/1 pre

林峯仲話操到上晒癮!

next 1/1 pre

咁肉緊嘅~

next 1/1 pre

林峯希望今次演唱會可以畀Fans聽覺同視覺上有新刺激!

next 1/1 pre

林峯話腹肌「粒粒皆辛苦」架!

next 1/1 pre

大合照~

next 1/1 pre

睇得出林峯好High!

next 1/1 pre

除咗Chok,林峯都可以好Cute!

next 1/1 pre

歌手林峯將在4月29日至5月1日舉行第五個紅館演唱會《瑞士依波路表160週年呈獻 Heart Attack林峯演唱會》,為隆重其事,英皇豪使超過7位數為林峯進行一連串宣傳,其中更花約60萬買下紅隧九龍入口最大最貴的廣告牌,簡單黑白設計配上搶眼紅字的廣告牌誓要吸盡大家的眼球!日前林峯就專程與一眾工作人員坐開篷巴士,由尖沙咀出發駛經紅隧,務求跟廣告牌來個「世紀合照」!當林峯見到廣告牌時即刻High爆,更Chok爆大擺Heart attack的Pose!

操肌操到上癮

受訪時,林峯自爆原來活動前就已特地看廣告牌,說:「前兩日知道掛起咗,所以尋日做嘢都專登經過。(好開心?)係,廣告牌好遠都可以睇到,效果幾好,同埋自己都幾期待呢個演唱會,對上一次演唱會已經係三年幾,希望今次可以畀Fans聽覺同視覺有新刺激。(有咩新元素?)最重要係舞台表現同自己嘅狀態,今年都會跳舞,有增無減,同埋好開心嘅係,從來未試過有多過一個月時間畀我練,但今次演唱會我就有四個月時間操。」現時努力操肌的他表示非常享受過程,更開始練到上晒癮,說:「一開始做頭一個月係辛苦啲,因為要習慣番,但慢慢依家都開始上癮,希望今次真係有史以來最好狀態。(每日都會操?)唔會,但我每日一起身都會空肚跑步。」

腹肌「粒粒皆辛苦」

問到現時有幾多舊腹肌?林峯笑言:「腹肌不嬲都喺度,但如果要現出嘅就係脂肪層要去到好薄身,嗰陣連水都要少飲,但教練Michael就話依家唔使去到咁盡住,因為戒晒嘢食會冇力做Gym,不過每粒腹肌都練得好辛苦,真係『粒粒皆辛苦』!」又話依家要食得好清淡,但忍口都不算太辛苦,說:「只要少啲出街食飯,或者坐喺度睇大家食。(同女友吳千語食飯都係睇佢食?)冇所謂,通常都喺屋企自己烚同蒸。(佢會唔會引你食好嘢?)唔會,佢都知我工作。」

隨時邊唱邊剝

操得如此刻苦,當然就是為了演唱會騷肌,問到可會挑戰杜德偉般脫掉?他即笑言:「佢有首歌叫《脫掉》,我又冇首歌叫《除褲》,最緊要係我練好啲舞,我自己都好大汗同好怕熱,到時如果好熱,除一件半一件都唔出奇,最緊要舞台上嘅表演,不過都唔知點解啲人咁鍾意睇人除衫,總之我會配合音樂,到時大家記得着涼爽啲,一齊跳!」而演唱會門票將於今日起一連五日接受信用卡優先訂票。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!