掃呢頁CODE去手機

2016年1月2日 星期六

晒事業線又如何 張秀文牛聲唱Live趕客 __,張秀文,

坤哥尋日係叱吒就有唔錯成績啦,佢首《陽光點的歌》更成為K歌十大入面必點歌曲。首歌咁HIT,好似大台嘅張秀文出席活動嘅時候,都係唱佢。雖然張秀文英文叫Sammi,但此Sammi不同彼Sammi,佢自己都知唱唔好,不時以笑遮醜。唔緊要,唔唱得,勝在睇得,點解咁講?話晒人哋嘅事業線非常強勁喎,令張秀文非常受歡迎,觀眾緣咁好,難怪唔少綜藝節目都有佢份啦。 ...






其他影片:>>






坤哥尋日係叱吒就有唔錯成績啦,佢首《陽光點的歌》更成為K歌十大入面必點歌曲。首歌咁HIT,好似大台嘅張秀文出席活動嘅時候,都係唱佢。

雖然張秀文英文叫Sammi,但此Sammi不同彼Sammi,佢自己都知唱唔好,不時以笑遮醜。唔緊要,唔唱得,勝在睇得,點解咁講?話晒人哋嘅事業線非常強勁喎,令張秀文非常受歡迎,觀眾緣咁好,難怪唔少綜藝節目都有佢份啦。

鍾意就快D Share啦!