掃呢頁CODE去手機

2016年2月26日 星期五

「慳妹」鍾嘉欣帶3,600萬磚頭做嫁妝 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

呢個女神package,認真係羨慕死人。next1/1pre鍾嘉欣個老公亦係一名醫生,收入可觀又穩定。next1/1pre唔知咁多位粉絲心情平復未?next1/1pre鍾嘉欣早前出席活動都肚凸凸。next1/1pre嘩,慳家有成儲層樓咪呢啲。next1/1pre形象「純過蒸餾水」的無綫花旦鍾嘉欣(Linda)突然秘婚,下嫁前無綫行政主席梁乃鵬的姪兒Jeremy,因肚凸凸被傳奉子成婚,更已懷有5個月 ...


呢個女神package,認真係羨慕死人。

next 1/1 pre

鍾嘉欣個老公亦係一名醫生,收入可觀又穩定。

next 1/1 pre

唔知咁多位粉絲心情平復未?

next 1/1 pre

鍾嘉欣早前出席活動都肚凸凸。

next 1/1 pre

嘩,慳家有成儲層樓咪呢啲。

next 1/1 pre

形象「純過蒸餾水」的無綫花旦鍾嘉欣(Linda)突然秘婚,下嫁前無綫行政主席梁乃鵬的姪兒Jeremy,因肚凸凸被傳奉子成婚,更已懷有5個月身孕,雙喜臨門!現年31歲的她趕嫁40多歲、在溫哥華做脊醫的Jeremy,這名「筍盤」有良好事業基礎及家庭背景,加上是前無綫行政主席梁乃鵬的姪兒,在溫哥華本那比區(Burnaby)開設脊醫診所,年收入達百萬加幣(約570萬港元),月入約50萬港元,豐厚身家可謂令有「無綫慳妹」之稱的嘉欣增添無比安全感!

一個廣告袋百萬

Jeremy豪娶鍾嘉欣,婚後提供無憂生活,實則嘉欣的嫁妝分量亦相當強勁,帶着港、加共四層物業共值近3,600萬港元「金磚頭」出嫁!已入行12年的嘉欣,當年獲無綫以六位數字簽約為包薪藝人力捧,頻頻拍劇又深得廣告客戶喜愛,每年拍5個廣告已賺近300萬,其中一個纖體代言廣告更因以三點式作賣點,帶挈她賺百萬酬勞做代言人!

收入如雪球般滾滾來、貴為「星夢一姐」的她,2013年憑《巨輪》贏得馬來西亞視后,身價隨即狂升至10萬港元接一個商場騷,每年收入扣除無綫經理人佣金已高達7位數字,堪稱無綫「小金旦」!

小康之家出身的嘉欣目標明確,絕不亂花辛苦賺來的錢,養成慳妹性格。她曾自爆買靚袋會內疚,多年來只靠客戶贊助服裝,出入愛坐公共交通工具,近年成名後才偶有坐的士,連到台灣拍畢劇集後人人以為「萬歲」,事後她卻向眾人追收35元飯錢,慳到盡!她亦從不要求住好啲,拒補差價獨住酒店房作個人享受。

吼實海外再入市

收入有入冇出,嘉欣所儲的「彈藥」全用在香港和祖家加拿大兩地買樓。早於2006年,出道僅兩年的她便購入首個物業,即將軍澳新都城,當年樓價為196萬,由其父母支付首期,雖然月供萬多元,但密密賺的嘉欣早已贖樓甩身。

事隔5年,她於2011年再度入市,購得同屋苑一個千呎單位,二話不說便一炮過豪擲550萬找數,零按揭,連息口都慳番!她購得單位穩作收租之用,大可印印腳做「包租婆」!

至於祖家溫哥華,她除了擁有市值約500萬港元的1,800呎大屋外,2013年又豪擲1,500萬港元,在當地的中半山Burnaby區買入一幢5,000平方呎、有前後花園的大宅,內有7間房和兩個車房,適合一家人共住,切合家中孻女嘉欣的顧家需要!

致富有道的嘉欣,早前受訪時直認在港、加兩地都有物業在手:「我有四層樓,香港嗰兩間係自己名,仲有兩間屋喺加拿大,一間係同爸爸聯名,另一間就同媽媽聯名。將來最想可以買多一間屋畀父母,亦想喺其他地方,例如新加坡等地買樓!」

鍾嘉欣物業概覽

鍾嘉欣於2004年當選華姐後努力工作,加上其慳妹性格,終於守得雲開見月明!鍾情買磚頭投資的她至今在香港和加拿大共有四個物業。

面積 購入價 市值

將軍澳新都城(2006 年) 約600呎 196萬 約600萬

將軍澳新都城(2011 年) 約千呎 550萬 約千萬

香港物業總值: 約1,600萬港元

面積 價值

舊居 1,800 呎 約500萬

中半山Burnaby區獨立屋 5,000呎 約1,500 萬

溫哥華物業總值: 約2,000萬港元

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!