掃呢頁CODE去手機

2016年2月7日 星期日

關之琳日本避年 童愛玲地震照赴台探親 __,童愛玲,關之琳,

尋日年廿八洗躐塌,香港機場好熱鬧,除咗有「前華嫂」Heidi帶兩個女去泰國過年,關之琳同童愛玲都出埠,去邊避年呀?下晝,輕裝上身嘅之之笑容滿面現身,仲有問必答,問佢係唔係去旅行過年、係咪一個人去,佢通通答係,心情靚爆咁喎。不過當問佢知唔知台灣發生地震,佢就冇出聲,之後記者再問佢去邊到旅行,之之就急步saygoodbye然後入閘。不過《壹》仔就八到之之去日本度歲,咁即係返鄉下啦!一樣都係返鄉下嘅,仲 ...




尋日年廿八洗躐塌,香港機場好熱鬧,除咗有「前華嫂」Heidi帶兩個女去泰國過年,關之琳同童愛玲都出埠,去邊避年呀?

下晝,輕裝上身嘅之之笑容滿面現身,仲有問必答,問佢係唔係去旅行過年、係咪一個人去,佢通通答係,心情靚爆咁喎。不過當問佢知唔知台灣發生地震,佢就冇出聲,之後記者再問佢去邊到旅行,之之就急步say goodbye然後入閘。不過《壹》仔就八到之之去日本度歲,咁即係返鄉下

一樣都係返鄉下嘅,仲有童愛玲,佢帶埋仔仔、老公,一家人返台北探家人,雖然台南地震對佢影響唔大,但佢話身為台灣人,都有啲唔開心。佢受訪時表示:「今朝有好多朋友打嚟問候我屋企人,雖然我係北部人,但有不幸嘅事情發生喺南部,我都好替高雄嗰一區嘅民眾傷心。」對台南嘅市民嚟講,家人平安,係佢哋最佳賀年禮物,《壹》仔都祝大家新年平安大吉!

鍾意就快D Share啦!