掃呢頁CODE去手機

2016年5月14日 星期六

岑潔儀出書捍衞餵母乳 __,岑潔儀,潔儀,

岑潔儀出書捍衞餵母乳香港政府鼓勵母乳餵哺,但是不少公共場所、商場未能提供足夠哺乳室,更可笑是不少「親餵媽媽」餵哺初生嬰孩時,慘被歧視和辱罵。岑潔儀(Zoey)自兒子Damian出世開始餵哺母乳,15個月的餵哺生涯,亦曾遭遇不少慘痛經歷,Zoey身體力行出書為哺乳媽媽發聲,向歧視的人說:「上天賜予女性嘅胸脯就係餵哺母乳!」岑潔儀去年1月誕下兒子Damian之後,選擇做一個全職的母乳餵哺媽媽,Dami ...


岑潔儀出書捍衞餵母乳

香港政府鼓勵母乳餵哺,但是不少公共場所、商場未能提供足夠哺乳室,更可笑是不少「親餵媽媽」餵哺初生嬰孩時,慘被歧視和辱罵。岑潔儀(Zoey)自兒子Damian出世開始餵哺母乳,15個月的餵哺生涯,亦曾遭遇不少慘痛經歷,Zoey身體力行出書為哺乳媽媽發聲,向歧視的人說:「上天賜予女性嘅胸脯就係餵哺母乳!」

岑潔儀去年1月誕下兒子Damian之後,選擇做一個全職的母乳餵哺媽媽,Damian轉眼間已經15個月大,現在仍然進食母乳,Zoey說:「開始食飯之後,其實都飲少咗人奶,一日飲三餐奶,𠵱家係輕鬆好多,頭一個月好辛苦,到𠵱家我都係親餵。」今年暑假Zoey推出親子書《我的小老闆》,前日Zoey帶着囝囝Damian到觀塘為新書影封面相,提到官恩娜餵哺母乳時被歧視的慘痛經歷,她激動地說:「當日見到官恩娜受辱嘅事,我都有WhatsApp佢,我知佢係餵母乳嘅,有時都會有啲小分享畀佢,所以我係好支持佢,我見佢發生呢件事,我都覺得有冇搞錯。」



■身為「親餵媽媽」的岑潔儀,近日出書為餵哺母乳媽媽發聲。攝影:陳慧安



■Zoey指餵哺母乳是一件世上最美麗的事,難以相信有人用核突來形容。互聯網圖片



■岑潔儀透露曾在酒樓餵哺母乳時,被一對夫婦辱罵她核突。



■岑潔儀12年嫁給大馬富商Dixon,生了一個得意B仔Damian。互聯網圖片



■Zoey帶15個月大囝囝Damian,母子檔影相作新書封面。

為哺乳媽媽發聲

Zoey表示有不少「親餵媽媽」慘被歧視,香港政府提倡餵哺母乳,哺乳媽媽卻被忽視和謾罵,她希望以藝人身份出來為一班哺乳媽媽發聲,引起更多人關注和體諒。

在Zoey的15個月餵哺過程,她亦曾經有過很多不愉快的經歷,她訴說其中一次難忘的往事:「我係『全埋身』,所以係隨時隨地都要餵奶,肚餓就要餵,試過搭港鐵餵,搭巴士餵,基本上所有地方都有餵過,我試過一次好深刻就係飲緊茶,因為啲枱好近,我喺兩夫妻枱隔籬餵緊奶,佢哋見到我餵緊奶已經覺得好奇怪,feel到佢唔妥,我都冇理,臨走喺我身邊行過:『咁核突㗎!好心你入廁所』咁就走咗喇!當下我想反擊,但係佢已經走咗。我都反擊唔嚟,我係好嬲好嬲,點解你喺度飲茶,我個仔唔可以喺度飲奶呀?同埋我係圍住啲巾,根本你乜嘢都睇唔到,係咁望住我,你可以選擇唔望,點解你望住我話我核突?話BB飲奶係核突嘅嘢?呢件係一件好美麗嘅事,點解講到咁污糟呢?」

「好需要支持」

自從那一次,Zoey便積極上網支持母乳媽媽:「我見到有啲母乳媽媽留post,因為我感同身受,所以我會即刻留言支持,餵哺母乳係好需要支持,係好辛苦、好大壓力,你擔心好多嘢,仲要理人點樣睇你,理人哋接唔接受,我覺得係錯咗囉!因為上天賜予女性嘅胸脯就係餵哺母乳,唔係俾人睇,係為咗自己小朋友,我係為咗上天畀我嘅嘢。」

採訪:楊潔雯



■官恩娜曾在網上呻餵奶被歧視,引起外界關注母乳餵哺。資料圖片


鍾意就快D Share啦!