掃呢頁CODE去手機

2016年5月14日 星期六

【宣佈了】50歲林憶蓮與38歲恭碩良婚期係… __,憶蓮,恭碩良,林憶蓮,

50歲嘅林憶蓮,同細佢11年嘅恭碩良自拍拖以來,一係就傳兩人分手,一係就結婚。由「被分手」到「被結婚」,今日憶蓮終於正式宣佈:「沒有(結婚)這個打算,未來也不會(結婚)」早於去年二月,已有傳聞稱兩人赴歐美巡演時,順道喺美國註冊,但就唔會喺香港擺酒,而係喺上海,更有傳婚後憶蓮將搬去台北定居。講到似層層。恭碩良都冇你咁好氣,回應謂:「呢啲消息六、七個月就嚟一次,富娛樂性,我同佢會互相恭喜。」仲話自己來 ...




其他影片:>>






50歲嘅林憶蓮,同細佢11年嘅恭碩良自拍拖以來,一係就傳兩人分手,一係就結婚。由「被分手」到「被結婚」,今日憶蓮終於正式宣佈:「沒有(結婚)這個打算,未來也不會(結婚)」早於去年二月,已有傳聞稱兩人赴歐美巡演時,順道喺美國註冊,但就唔會喺香港擺酒,而係喺上海,更有傳婚後憶蓮將搬去台北定居。講到似層層。恭碩良都冇你咁好氣,回應謂:「呢啲消息六、七個月就嚟一次,富娛樂性,我同佢會互相恭喜。」仲話自己來自破碎家庭,所以結婚要考慮清楚,唔想隨便結婚。今日憶蓮應邀到台灣出席「讓愛滋長伴我飛翔」公益活動,擔任愛心大使,錫錫愛滋寶寶,宣揚口水係唔會傳播愛滋病呢個正確觀念。入正題。記者問憶蓮幾時「好事近」?佢尷尷尬尬咁話:「每天都有好事。」即係幾時結婚?曾與音樂大師李宗盛有過一段婚姻嘅憶蓮就話:「沒有(結婚)這個打算,未來也不會(結婚)。」講到下個月喺台北小巨蛋舉辦嘅「造樂者世界」演唱會,恭碩良亦會任鼓手:「他是個非常棒的鼓手,珍惜每次與他合作的機會。」去年憶蓮擔任蔡依林演唱會嘉賓,今次開騷兩人會否合體?憶蓮話:「目前還在聯繫中。」

憶蓮與恭碩良婚期?憶蓮表示:「沒有(結婚)這個打算,未來也不會(結婚)。」(左圖為台灣蘋果日報圖片) 由地下情到公開,憶蓮與恭碩良愛得自在,懶理外間傳聞。 (資料圖片) (台灣蘋果日報圖片)
憶蓮錫錫愛滋寶寶,帶出愛滋病不會經口沫傳染的訊息。

鍾意就快D Share啦!