掃呢頁CODE去手機

2016年7月11日 星期一

利智16歲女兒罕有現身 亮麗大眼似足媽咪 __,利智,

利智大女Jane轉眼間已經16歲,唔單止有同媽咪一樣咁靚嘅大眼睛,而且仲有超勁嘅親和力。李連杰女兒JaneLi今日現身公益活動並進行演講;現年16歲的JaneLi演講期間,更分享了2004年在印尼遇上海嘯的經過。她憶述當時只有4歲的自己被浪衝走,但幸好有父親李連杰將她救起。現場所見,Jane穿着簡約白衣,除了笑容甜笑,一雙水汪汪的大眼睛更似足媽咪利智;而且她演講時完全零怯場,甚有明星風範。其實李連 ...


利智大女Jane轉眼間已經16歲,唔單止有同媽咪一樣咁靚嘅大眼睛,而且仲有超勁嘅親和力。

李連杰女兒Jane Li今日現身公益活動並進行演講;現年16歲的Jane Li演講期間,更分享了2004年在印尼遇上海嘯的經過。她憶述當時只有4歲的自己被浪衝走,但幸好有父親李連杰將她救起。

現場所見,Jane穿着簡約白衣,除了笑容甜笑,一雙水汪汪的大眼睛更似足媽咪利智;而且她演講時完全零怯場,甚有明星風範。

其實李連杰同利智呢一家四口真係好鬼幸福!呢個時候,講番少少歷史,利智同李連杰1992年拍拖,1999年喺美國結婚,婚後誕下兩名女兒。而李連杰對兩名愛女亦非常疼錫,之前更不時帶齊兩個囡囡一齊現身公開活動。

而小時候的Jane已長得十分標緻,一雙大眼睛圓睩睩,而且Jane亦曾公開表演拉丁舞,當時只有七歲的她,亦是沒有怯場,完全遺傳了爸媽的優良演藝細胞,絕對是三歲定八十。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!