掃呢頁CODE去手機

2016年7月11日 星期一

寫真戰2016:33C黃家慰大解放 望寫真Girlfriendable __,

索呀!花名「黃糖」的模特兒黃家慰(Candy)樣子甜美,被封為「港版陳妍希」,今年將推出文字集加寫真,原本她只是想寫書紀錄五年Model生涯的點滴,但有靚樣當然不要浪費,於是她特地拍了四輯新相令作品更有睇頭!Candy遠赴沖繩取景遊山玩水放煙花,更大解放罕有穿泳衣,晒33C弗爆身材及長腿!對於不少寫真對手均身懷巨胸,Candy直認冇得比:「上圍我一定輸,冇得擔心,太性感都唔係我,我唔想畀人有睇鹹書 ...


索呀!

花名「黃糖」的模特兒黃家慰(Candy)樣子甜美,被封為「港版陳妍希」,今年將推出文字集加寫真,原本她只是想寫書紀錄五年Model生涯的點滴,但有靚樣當然不要浪費,於是她特地拍了四輯新相令作品更有睇頭!

Candy遠赴沖繩取景遊山玩水放煙花,更大解放罕有穿泳衣,晒33C弗爆身材及長腿!對於不少寫真對手均身懷巨胸,Candy直認冇得比:「上圍我一定輸,冇得擔心,太性感都唔係我,我唔想畀人有睇鹹書感覺,我希望走清純鄰家少女路線,啲相似係女友陪男友拍拖咁,而且有一半係文字,希望大家了解我多啲。(拍泳衣照之前有咩準備?)身形方面還可以,都叫食極唔肥,反而係要心理準備,同埋驚未拍就曬黑上鏡唔靚。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!