掃呢頁CODE去手機

2016年7月11日 星期一

名人:王敏德豪使300萬圓機師夢 __,王敏德,

王敏德真係捨得,但為咗夢想,絕對值得!藝人王敏德Michael是電影裏典型的英俊機師,現實中,他憑着熱誠實踐自己的機師夢。這個追了十年的飛行夢,有笑有淚,積極勵志!人生有多少個十年?Michael在獅子山下跟大家細訴如何衝上雲霄!雙重身份王敏德擁有高大外形及俊朗面孔,天生是吃娛樂圈飯的材料,他醉心演戲,更熱愛衝上雲霄,希望有一天能翱翔天際。2000年他考獲了機師牌,十年內為了儲下飛行小時,花了30 ...


王敏德真係捨得,但為咗夢想,絕對值得!

藝人王敏德Michael是電影裏典型的英俊機師,現實中,他憑着熱誠實踐自己的機師夢。這個追了十年的飛行夢,有笑有淚,積極勵志!人生有多少個十年?Michael在獅子山下跟大家細訴如何衝上雲霄!

雙重身份

王敏德擁有高大外形及俊朗面孔,天生是吃娛樂圈飯的材料,他醉心演戲,更熱愛衝上雲霄,希望有一天能翱翔天際。2000年他考獲了機師牌,十年內為了儲下飛行小時,花了300萬港元積蓄去圓夢,終於在年多前被正式僱用為執業機師。他說:「十年前我成日望見喺半島(酒店)上面嘅直昇機起飛又降落,我覺得好有型,我希望有日自己都可以喺呢度飛。考牌之後,我申請加入Heliservices直昇機服務公司,正式接載遊客觀光,因為我同時係藝人,所以我唔係由藝人轉做機師,只係多咗個身份,公司都明白我嘅情況,所以我嘅時間表好彈性!」

王敏德當「明星機師」,引來不少客人,點名要求他親自駕駛直升機接載,Michael笑言直升機公司遂推出了一項「增值」服務,只要付出港幣15,000元便可電召其擔任機長飛行20分鐘!

感激太太支持

1998年王敏德開始進行直昇機訓練,1998年在加拿大考獲私人直昇機師牌,2000年再去美國考獲商業機師牌,經過十年的訓練、實習,終於正式成為執業機師,他說:「老婆好嬲,因為使咗好多錢,依家佢同我講,我係要賺錢嘅時候。回望過去,其實Janet(太太馬詩慧)一路都好支持我,對我好有耐性,好感激佢!」

見證良緣

問到做機師的趣事?Michael表示能夠載客人飛到半空,欣賞香港景色,是一件樂事,他也有遇過感人的故事,他笑說:「有一次,有一對男女同一個朋友一齊飛,起飛後,我哋帶住個耳機,個男士問我聽唔聽到佢講嘢,我以為佢唔想我聽,點知佢話就係想我一齊聽,原來佢同女朋友諗住喺直昇機飛行嘅15分鐘,完成結婚儀式,仲有個證婚師,我一路揸住直升機,一路聽,聽到一生一世嘅誓詞,感動到喊!」他又指有不少男士拿着一紮紅玫瑰,打算在空中向女友求婚:「我通常扮冇嘢,費事佢尷尬呀!」以自己的夢想成就別人生命中的大事,踏入另一個新階段,Michael覺得有雙重意義!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!