掃呢頁CODE去手機

2016年7月29日 星期五

孖陳婉衡Big走林泳淘!張秀文否認有拖拍 __,張秀文,陳婉衡,林泳淘,

咦咦咦…張秀文(中)同陳婉衡(右)咁鍾意擺呢個甫士嘅?無綫小花張秀文、陳婉衡及林泳淘,齊齊以一身cosplay打扮現身動漫節開幕,前兩者盡騷驕人身材,而胸前密實兼上圍只得32D的林泳淘頓時給比下去,她直言感到壓力!其中34D張秀文笑說:「我想轉移焦點去我對酒窩度。」至於36E陳婉衡即接口:「我條線往下移,去咗馬甲線呀。」二人又指林泳淘的焦點在於身上裙邊設計,總之各有特色。畀媽咪催搵伴張秀文再次被追 ...


咦咦咦…張秀文(中)同陳婉衡(右)咁鍾意擺呢個甫士嘅?

無綫小花張秀文、陳婉衡及林泳淘,齊齊以一身cosplay打扮現身動漫節開幕,前兩者盡騷驕人身材,而胸前密實兼上圍只得32D的林泳淘頓時給比下去,她直言感到壓力!其中34D張秀文笑說:「我想轉移焦點去我對酒窩度。」至於36E陳婉衡即接口:「我條線往下移,去咗馬甲線呀。」二人又指林泳淘的焦點在於身上裙邊設計,總之各有特色。

畀媽咪催搵伴

張秀文再次被追問日前的寫真照,及與前經理人Victor的緋聞,原本以為戀情逐漸明朗化,想不到張秀文突然澄清,矢口否認與Victor的關係:「唔係男友,只係同事,想影靚相咪搵個信得過嘅人囉。(係咪單身?)好單,依家專注工作。(你咁講唔驚有人唔高興?)邊個?我阿媽?佢成日想我搵個好歸宿就真。」

唔介意重覆着三色戰衣

陳婉衡則透露自己近日暫停操肌:「take break,不過遲啲都會操番嘅。」講到3人身上的服飾已多次於公開場合穿過,林泳淘謂:「我諗公司有幫我哋洗。」張秀文搞笑謂:「就算冇洗都只係得一種味,就係我體香喇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!