掃呢頁CODE去手機

2016年7月11日 星期一

「我家」慶生 楊丞琳公開與李榮浩戀情 __,李榮浩,慶生,楊丞琳,

一反常態玩高調,唔通真係好似粉絲話齋好事近?台灣女星楊丞琳早前6月4日32歲生日,佢半公開戀情嘅男主角李榮浩就好有心思咁喺零時零分,於微博寫咗一句「生日快樂」咁大把,雖然簡單到極點,但係相比起佢哋之前低調完全避談戀事,肯喺微博到傳吓情已經算係邁出咗一大步。今日就係李榮浩嘅31歲生日,一班粉絲都等緊楊丞琳會有啲乜嘢表示?同樣喺零時零分,楊丞琳喺微博寫咗一句恭賀說話:「我家今天有人過生日。生日快樂!」 ...


一反常態玩高調,唔通真係好似粉絲話齋好事近?

台灣女星楊丞琳早前6月4日32歲生日,佢半公開戀情嘅男主角李榮浩就好有心思咁喺零時零分,於微博寫咗一句「生日快樂」咁大把,雖然簡單到極點,但係相比起佢哋之前低調完全避談戀事,肯喺微博到傳吓情已經算係邁出咗一大步。

今日就係李榮浩嘅31歲生日,一班粉絲都等緊楊丞琳會有啲乜嘢表示?同樣喺零時零分,楊丞琳喺微博寫咗一句恭賀說話:「我家今天有人過生日。生日快樂!」呢句說話睇落簡單,當中「我家」兩個字完完全全將楊丞琳同李榮浩嘅關係交待得好清楚,粉絲們一睇到楊丞琳咁講,除咗祝福佢哋幸福之外,有唔少人順勢催婚,當中有創意嘅粉絲仲提議,楊丞琳可以趁住好姊妹陳妍希出嫁一齊搞婚禮。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!