掃呢頁CODE去手機

2016年7月19日 星期二

王瑋彤緊張到發燒:瞓唔到又食唔到 __,王瑋,

Tony,孱咗啲喎!《2016香港先生選舉》十四位入圍香港先生下午在將軍澳某酒店首度會見傳媒。早前王瑋彤(Tony)被哥哥王浩信踢爆因腎石入院,今日他面青口唇白一副病容現身,大會統籌經理余詠珊也透露有參賽者因壓力大而患病。Tony接受訪問時氣若游絲說:「係呀,呢幾日都要綵排,依家都發燒。(係咪腎石影響?)唔係,係呢幾日太緊張,令到個人好易攰,唔夠休息啫。(擔唔擔心體能應付唔到?)盡量啦。(會唔會頂 ...


Tony,孱咗啲喎!

《2016香港先生選舉》十四位入圍香港先生下午在將軍澳某酒店首度會見傳媒。早前王瑋彤(Tony)被哥哥王浩信踢爆因腎石入院,今日他面青口唇白一副病容現身,大會統籌經理余詠珊也透露有參賽者因壓力大而患病。

Tony接受訪問時氣若游絲說:「係呀,呢幾日都要綵排,依家都發燒。(係咪腎石影響?)唔係,係呢幾日太緊張,令到個人好易攰,唔夠休息啫。(擔唔擔心體能應付唔到?)盡量啦。(會唔會頂唔順?)OK嘅,係自己緊張,又瞓唔到又食唔到。(有咩咁緊張?)自己好容易緊張。(會唔會請病假?)如果真係好唔舒服都會請一、兩日病假。(會考慮退選?)唔會,呢個係一個好好嘅機會,自己亦都想參加。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!