掃呢頁CODE去手機

2016年7月19日 星期二

【崔碧珈都輸】前無綫甘草36D伍慧珊 淘寶款前後透視裙真空上陣贏晒! __,崔碧珈,無綫,淘寶,伍慧珊,

劉心悠、劉浩龍(師兄)、伍慧珊、崔碧珈、楊柳青、曾詠欣同張揚今日喺飛鵝山為新片《幼兒怨》進行開鏡拜神,其中崔碧珈同楊柳青更以車模造型現身。雖然36G巨咪崔碧珈「爆胸」示人,但擁有36D,24,36身材嘅伍慧珊一條黑色前後透視裙,只遮三點搶風頭,如果郁動幅度太大,佢分分鐘會春光乍曳,伍慧珊表示全真空上陣,佢話:「之前喺馬來西亞拍嘅時候,原本有條C字褲,但因為太熱甩咗,好尷尬,把心一橫就索性除咗,都搏 ...




其他影片:>>






劉心悠、劉浩龍(師兄)、伍慧珊、崔碧珈、楊柳青、曾詠欣同張揚今日喺飛鵝山為新片《幼兒怨》進行開鏡拜神,其中崔碧珈同楊柳青更以車模造型現身。雖然36G巨咪崔碧珈「爆胸」示人,但擁有36D,24,36身材嘅伍慧珊一條黑色前後透視裙,只遮三點搶風頭,如果郁動幅度太大,佢分分鐘會春光乍曳,伍慧珊表示全真空上陣,佢話:「之前喺馬來西亞拍嘅時候,原本有條C字褲,但因為太熱甩咗,好尷尬,把心一橫就索性除咗,都搏到盡。」伍慧珊指12年離開無綫及HKTV後一於大解放,戲中有場挑逗師兄場面,佢話:「會再性感啲,超越情趣內衣嘅性感程度,但三點不露,係意識大膽。」問到在旁嘅崔碧珈會唔會有經驗分享?佢話:「我經驗好淺,不過要做足安全措施,我唔怕搶鏡。」講到佢遇到「勁敵」伍慧珊,崔碧珈話:「唔知呀,我未必太激,不過我未試過全真空,但係拍另一部戲試過唔著。」敢著伍慧珊件衫?定係敢飲老鼠酒?佢話:「都ok,但要着嗰件衫就要考慮,怕身材唔好。」講到崔碧珈同伍慧珊咁性感,師兄同心悠都話唔敢望。對於伍慧珊指有場挑逗師兄戲份,師兄話: 「佢圍住條毛巾,冇乜嘢丫!」但伍慧珊表示性感程度已超越情趣內衣,師兄好大反應咁話:「嘩,我諗佢太保守。」事前要唔要向女友容祖兒備案?師兄話:「唔需要,我哋係專業演員。」祖兒有冇試過圍毛巾咁性感?佢苦笑話:「答你唔到。」此外,提到早前喺馬來西亞拍戲時,師兄指有件靈異經歷,佢話有日收工去廁所,點知被反鎖喺入面,好彩當時佢有電話,即刻叫人救佢,已後有工作人員同佢講廁所的確「有嘢」,不過師兄以科學角度睇,認為門鎖太舊加上多人用先有咁情況。而心悠就話發現一隻比佢手掌更大嘅飛蛾。

攝影:陳俊強 劉心悠、劉浩龍主演新片開鏡拜神 不過佢哋並唔係重點
even打出深深事業線嘅崔碧珈都唔係重點
今日嘅主角係佢,前無綫同HKTV甘草36D伍慧珊 佢一條淘寶款前後透視裙,加埋上下都真空上陣,贏晒!
嗱!淘寶真係有差唔多款o架!

鍾意就快D Share啦!