掃呢頁CODE去手機

2016年7月11日 星期一

吳婉芳:新進男神 吳婉芳囝囝大隻靚仔兼讀牛津 __,吳婉芳,

吳婉芳同細仔Lynus及幼女齊齊拉頭馬。今日馬季煞科日,大批馬迷湧到沙田馬場,而「超級凍齡美魔女」吳婉芳亦有出現,其丈夫胡家驊的愛駒「喜蓮獎星」,被捧成1.8倍熱門,結果不負眾望輕鬆勝出,贏沙田一哩錦標,勇奪逾百萬港元的獎金。吳婉芳與二仔及幼女齊齊拉頭馬,除了現年48歲的吳婉芳繼續「美魔女」外,細仔及女兒亦同樣吸睛,其中細仔更是牛津大學三年級,吳婉芳話阿仔從未拍過拖。想Lynus拍拖吳婉芳與子女現 ...


吳婉芳同細仔Lynus及幼女齊齊拉頭馬。

今日馬季煞科日,大批馬迷湧到沙田馬場,而「超級凍齡美魔女」吳婉芳亦有出現,其丈夫胡家驊的愛駒「喜蓮獎星」,被捧成1.8倍熱門,結果不負眾望輕鬆勝出,贏沙田一哩錦標,勇奪逾百萬港元的獎金。吳婉芳與二仔及幼女齊齊拉頭馬,除了現年48歲的吳婉芳繼續「美魔女」外,細仔及女兒亦同樣吸睛,其中細仔更是牛津大學三年級,吳婉芳話阿仔從未拍過拖。

想Lynus拍拖

吳婉芳與子女現身,仿如三姐弟,細仔名Lynus,現年20歲,高大英俊,現就讀牛津大學三年級,吳婉芳對於細仔Lynus被讚是「高富帥」,她笑說:「合格啫!你地唔好咁抬舉佢。(男神水準?)唔係,OK啫!(拍拖未?)未拍拖。(之前有冇拍過拖?)冇拍過拖,亦冇帶過女仔返嚟見我哋,今次放暑假返嚟都係日日見住我,哈哈!(會唔會唔畀佢拍拖?)唔會,好想佢拍拖添!呢啲係緣份。」

不建議入娛樂圈

Lynus讀名校又高大有型仲要有一身肌肉,各方面均條件優勝,吳婉芳說:「唔好讚佢,呢啲係應該嘅,唔好少少嘢就驕傲,唔知第日做嘢點,未來日子仲好長,要保持謙虛心態。(畀佢入娛樂圈?)仲讀緊書,唔會喇!」吳婉芳並表示孻女已大學一年級,同樣未有拍拖,而未有現身的大仔,今年大學畢業。

鄺美雲愛駒退賽

除了三母子閃爆馬場外,今日星光熠熠,曾志偉、陳玉蓮、鄺美雲、何傲芝、吳浩康亦有出現,鄺美雲捧其愛駒「甜蜜鑽石」出賽,可惜「甜蜜鑽石」臨場退出。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!