掃呢頁CODE去手機

2016年7月29日 星期五

高海寧:女主人?高海寧性感出席鄧智偉生日P __,鄧智偉,高海寧,

好高調喎。藝人高海寧(高Ling)今年年頭被《東網》踢爆與音樂監製鄧智偉秘戀三年,更被拍到在馬鞍山天宇海築愛巢。兩手揈揈昨日鄧智偉舉行四十歲生日派對,緋聞女友高Ling亦不忌諱到場祝賀,並性感現身,露前又露後。穿上DeepV的高Ling被取笑是「女主人」時,她說:「唔係。(兩手揈揈嚟?)係呀,冇禮物,生日快樂啦。(會送生日Kiss?)未有。(即係會有?)唔需要,佢開小型音樂會所以嚟支持吓。(佢親自 ...


好高調喎。

藝人高海寧(高Ling)今年年頭被《東網》踢爆與音樂監製鄧智偉秘戀三年,更被拍到在馬鞍山天宇海築愛巢。

兩手揈揈

昨日鄧智偉舉行四十歲生日派對,緋聞女友高Ling亦不忌諱到場祝賀,並性感現身,露前又露後。穿上Deep V的高Ling被取笑是「女主人」時,她說:「唔係。(兩手揈揈嚟?)係呀,冇禮物,生日快樂啦。(會送生日Kiss?)未有。(即係會有?)唔需要,佢開小型音樂會所以嚟支持吓。(佢親自邀請?)係。(妳會上台唱歌?)唔會,佢先係主角,我嚟支持佢。」

撒嬌?默認?

當問到對方是否她杯茶?高Ling猶豫說:「唔知。」隨即大讚對方說:「佢OK,有才華,個人又好好。(有意思再進一步?)唔知,其實我係由陳智燊介紹先認識佢(鄧智偉),同埋喺樂小姐(樂易玲)生日會見過對方。」但高Ling承認有對方電話,兩人亦有聯絡,問到兩人是否發展中?高Ling即撒嬌大叫:「哎呀。」似是默認關係。

鄧智偉定位:好朋友

高Ling隨即多番表示與對方只是朋友,並冧爆說:「我係佢粉絲嚟睇騷。」當問到兩人是否已去到親密朋友階段?高Ling猶豫了一陣才說:「好朋友。」高Ling坦言獲壽星親自邀請,但不會上台唱歌:「佢先至係主角,留畀佢表演,我喺台下支持就得。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!