掃呢頁CODE去手機

2016年8月4日 星期四

中環捉到子彈獸 [壹週刊 - 1378] __,M1,

見到鏡頭,一身清爽夏裝嘅宇宙夫婦,大方笑晒!同你吟一吟中環捉到子彈獸上星期三(二十七日),《壹》仔中環掃街,掃到過去置地文華,見到架BULLET車牌嘅Bentley停咗喺度,一望就明,架「子彈」係宇宙最好打甄子丹嘅。等呀等!等極都唔見人出現,《壹》仔惟有當捉Pokemon,久不久又兜番過去,睇吓捉唔捉到。嘩嘩嘩!兩點未夠捉到五點幾六點先捉到呀!不過唔只一個,宇宙嫂汪詩詩亦喺度,兩個見到《壹》仔,離 ...


見到鏡頭,一身清爽夏裝嘅宇宙夫婦,大方笑晒!

同你吟一吟

中環捉到子彈獸

上星期三(二十七日),《壹》仔中環掃街,掃到過去置地文華,見到架 BULLET車牌嘅 Bentley停咗喺度,一望就明,架「子彈」係宇宙最好打甄子丹嘅。

等呀等!等極都唔見人出現,《壹》仔惟有當捉 Pokemon,久不久又兜番過去,睇吓捉唔捉到。

嘩嘩嘩!兩點未夠捉到五點幾六點先捉到呀!不過唔只一個,宇宙嫂汪詩詩亦喺度,兩個見到《壹》仔,離遠已經笑晒口。

點解放低架車咁耐,原來兩公婆之前喺文華入面做 spa喎! Wow,叉足電夠高 CP,好,入道場做場主實冇輸!

子丹呢架 Bentley車價要 280萬,用自定「子彈」車牌,玩諧音。

俾貼士泊車職員,一嚿水公價。

早排甄子丹帶埋老婆去英國幫《星球大戰外傳》補戲,順便度假。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!