掃呢頁CODE去手機

2016年8月1日 星期一

【有轉機?】鄧麗欣勁清楚方力申諗乜 __,方力申,鄧麗欣,

鄧麗欣咁清楚小方諗乜同做緊乜,即係佢哋仲有密切聯絡啦!藝人鄧麗欣(Stephy)率領的排球隊LOEY今午參加元朗排球聯賽女子公開組別初賽,雖然第一局Loey以25:20勝出,但第二局戰況激烈,打到24:24平手時,最終不敵以26:24輸波。最後第三局,LOEY險勝兩分成功出線。平日有十幾個排球隊隊員的LOEY,今日僅得七位隊員到場,當中只有一人做後備。現場所見,Stephy右手戴住手繩,亦是傳聞中 ...


鄧麗欣咁清楚小方諗乜同做緊乜,即係佢哋仲有密切聯絡藝人鄧麗欣(Stephy)率領的排球隊LOEY今午參加元朗排球聯賽女子公開組別初賽,雖然第一局Loey以25:20勝出,但第二局戰況激烈,打到24:24平手時,最終不敵以26:24輸波。最後第三局,LOEY險勝兩分成功出線。平日有十幾個排球隊隊員的LOEY,今日僅得七位隊員到場,當中只有一人做後備。現場所見,Stephy右手戴住手繩,亦是傳聞中 ...


鄧麗欣咁清楚小方諗乜同做緊乜,即係佢哋仲有密切聯絡

藝人鄧麗欣(Stephy)率領的排球隊LOEY今午參加元朗排球聯賽女子公開組別初賽,雖然第一局Loey以25:20勝出,但第二局戰況激烈,打到24:24平手時,最終不敵以26:24輸波。最後第三局,LOEY險勝兩分成功出線。

平日有十幾個排球隊隊員的LOEY,今日僅得七位隊員到場,當中只有一人做後備。現場所見,Stephy右手戴住手繩,亦是傳聞中和同性密友「小牛」的「情侶手繩」,而Stephy的美腿,則有兩大撻瘀痕。

而在第三局Stephy為救波,不惜瞓身飛撲落地,兼且腿張開,Stephy賽後表示:「今日場波輸咗都唔緊要,因為唔會降我級,因為只係公開賽,冇上次聯賽咁緊張,咁有壓力。」由於今次公開賽LOEY還要應付多場賽事,Stephy表示能否作賽要看工作檔期。

話方力申有戲拍

談到Stephy之前出席黃柏高生日派對時,前度方力申缺席,記者對此打趣謂:「方力申避咗你唔去。」她即哈哈大笑說:「梗係唔係刻意,佢喺大陸拍緊戲,我都冇刻意去問佢去唔去。(分手後你哋試過同場未?)未試過。(驚唔驚將來同場會尷尬?)都未見到,應該唔會。(小方肯定嗰日揀做嘢先唔去Paco生日會)咩呀?梗係唔係!佢有戲拍,公司都冇刻意安排我哋唔同場。」對記者連番笑兩人一定是避開,她沒好氣講笑說:「係呀係呀,特登造就我哋唔同場。」

焗住出賽

訪問時Stephy略現疲態,喘晒氣的她更表示原本打算缺席比賽:「今日我哋得七丁友,原本我都唔諗住嚟,但因為唔夠人。」自從上次聯賽,由丙組升到乙組後,Stephy坦言成個月未有再練波,她說:「今日係我升班後打嘅第一場波,真係冇乜手感,去到第三局先覺得自己熱到身。(你哋險勝?)係呀。」

練空手道踢到瘀

談到今次公開賽有甲組、乙組、丙組等隊伍參加,對此Stephy承認:「我知道嚟緊可能要對乙組同甲組。(你打定輸數?)唔會囉,每一場我都希望自己隊波會贏,都唔會諗輸。(對腳點解瘀晒?)為咗十月拍嘅一部電影,前日去咗練空手道,要練被打同打人,仲要練忍痛精神。因為踢嘅時候踢到人哋關節,咪踢到瘀咗,當時自己踢唔覺得痛。(你對手係邊個?)歐錦棠,喺戲裏面佢都係我師傅,佢都大力打㗎,啪啪聲,當然我有墊嘢,佢都叫我唔好留力,咁我都起勢咁打。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!