掃呢頁CODE去手機

2016年9月16日 星期五

朱慧敏:瘋狂裝假狗 朱慧敏為S身形纖腰受罪 __,朱慧敏,

朱慧敏索呀!藝人胡杏兒、朱慧敏和邵美琪昨晚在上海演出杜國威筆下的經典舞台劇《我和春天有個約會》,其餘演員陣容有藝人江美儀、梁琤、謝天華、關禮傑和鄧健泓等好戲之人,令觀眾睇到拍爛手掌。戴足10個鐘假狗一眾女角在劇中以歌女造型爭妍鬥麗,當中以飾演婉碧的朱慧敏最為搶眼球,劇中姣到出汁的她不但狂塞「升球大墊」製造巨胸效果,更「裝假狗」變出「超級豪華臀」擺出S形姿勢!談到劇中的誇張造型,她笑謂:「為咗舞台效 ...


朱慧敏索呀!

藝人胡杏兒、朱慧敏和邵美琪昨晚在上海演出杜國威筆下的經典舞台劇《我和春天有個約會》,其餘演員陣容有藝人江美儀、梁琤、謝天華、關禮傑和鄧健泓等好戲之人,令觀眾睇到拍爛手掌。

戴足10個鐘假狗

一眾女角在劇中以歌女造型爭妍鬥麗,當中以飾演婉碧的朱慧敏最為搶眼球,劇中姣到出汁的她不但狂塞「升球大墊」製造巨胸效果,更「裝假狗」變出「超級豪華臀」擺出S形姿勢!談到劇中的誇張造型,她笑謂:「為咗舞台效果我唔介意要咁做嘅,不過啲朋友就係咁笑我囉,我就話做戲啫!」又指一眾拍檔對她都非常照顧:「佢哋都知我負擔重,每日可能戴成十個鐘,所以都經常叫我坐吓,又叫我用暖水袋敷吓條腰。」

胡杏兒頭髮都亂埋

杏兒亦不讓朱慧敏專美,她在台上唱出水準,比起在內地節目《跨界歌王》表現更為穩定。不過由於其演出相當奔放,最後搞到髮型散亂收場。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!