掃呢頁CODE去手機

2016年9月16日 星期五

【劃清界線】翠翠反擊:Don唔係我舊愛 __,翠翠,葉翠翠,

葉翠翠同Don劃清界線,講明同對方冇拍過拖。藝人李逸朗(Don)為ViuTV節目《晚吹-啪啪聲,太好聽》擔任嘉賓,在節目中與主持大談性愛體位,Don一眾舊愛牽涉在內,當中曾傳緋聞,現已嫁作人妻的葉翠翠亦在其中。雖然內容勁爆,但一班網民唔多Buy,直斥此舉對已為人妻的葉翠翠造成很大傷害,實屬不應該!《東網》就Don激烈言論致電葉翠翠,她否認曾與Don拍拖:「佢唔係我舊愛,所以佢嘅生活唔關我事,人哋嘅 ...




其他影片:>>






葉翠翠同Don劃清界線,講明同對方冇拍過拖。

藝人李逸朗(Don)為ViuTV節目《晚吹-啪啪聲,太好聽》擔任嘉賓,在節目中與主持大談性愛體位,Don一眾舊愛牽涉在內,當中曾傳緋聞,現已嫁作人妻的葉翠翠亦在其中。雖然內容勁爆,但一班網民唔多Buy,直斥此舉對已為人妻的葉翠翠造成很大傷害,實屬不應該!《東網》就Don激烈言論致電葉翠翠,她否認曾與Don拍拖:「佢唔係我舊愛,所以佢嘅生活唔關我事,人哋嘅嘢唔回應喇!」

懶理網民鬧爆

而Don就網民鬧爆一事於電話表示:「過去嘅嘢都唔想講太多,我尊重每個人,幾十年前嘅嘢唔好講。(被網友鬧爆喎!)冇所謂 呢個係綜藝節目,唔係講感情事,我冇喺入面提所有前度女友嘅嘢,覺得冇咁嘅必要。(會否打畀翠翠say sorry ?)唔會我都冇提佢個名,同埋咁多年都冇聯絡(佢唔認同你拍過拖,咁究竟有冇呢?) 唔記得喇!人哋都結咗婚囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!