掃呢頁CODE去手機

2017年3月16日 星期四

落鋪谷生意 阿徐見光閃入房 [壹週刊 - 1410] __,阿徐,徐濠縈,M1,

好快發現鏡頭,阿徐已不停眼望望。同你吟一吟落鋪谷生意 阿徐見光閃入房經濟不景,唔少大牌子店鋪生意額都大跌,一路捱住貴租賣潮服嘅徐濠縈,兩間Liger時 ...


好快發現鏡頭,阿徐已不停眼望望。

同你吟一吟

落鋪谷生意 阿徐見光閃入房

經濟不景,唔少大牌子店鋪生意額都大跌,一路捱住貴租賣潮服嘅徐濠縈,兩間 Liger時裝店,呢幾年生意都係麻麻,要靠啲熟朋友幫襯撐住!不過咁!老公 Eason唱一場騷已經賺番幾個月租金,賺錢買花戴嘅佢,梗唔使愁!

好彩,佢都唔係大食懶,不時會落鋪打躉,招呼啲客,呢日佢為咗自己品牌,同 Little Twin Stars搞 crossover,就喺鋪頭同攝影師研究影宣傳相,不過當佢發現記者瞄咗幾眼之後,就急急腳閃咗入房,陳太,為乜忽然咁低調?!

一路招呼客,仲要同攝影師度點影宣傳相。

忽然唔想出鏡的阿徐火速閃入房。

7號生日嘅阿徐,生日前同 Eason到了日本滑雪。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!