掃呢頁CODE去手機

2017年3月16日 星期四

伊健開工 蒙嘉慧飲啡悶悶不樂 [壹週刊 - 1410] __,伊健,蒙嘉慧,鄭伊健,M1,

YoYo一坐入coffeeshop,已經托晒腮㩒手機,睇見都覺得佢悶!同你吟一吟伊健開工 蒙嘉慧飲啡悶悶不樂眨吓眼,蒙嘉慧同伊健結婚都4年,兩個仲好鬼 ...


YoYo一坐入 coffee shop,已經托晒腮㩒手機,睇見都覺得佢悶!

同你吟一吟

伊健開工 蒙嘉慧飲啡悶悶不樂

眨吓眼,蒙嘉慧同伊健結婚都 4年,兩個仲好鬼恩愛,不時俾我哋影到,拍拖撐枱腳又行沙灘捉 Poké mon。

有老公養,鄭太近乎退出唔撈咁,只間中拍吓港台劇,相反伊健又巡唱又拍戲,仲成日要返內地做嘢,搞到 YoYo不時要食自己;呢日佢一個人妝都唔化,喺屋企附近 coffee shop打躉,玩住手機嘅佢全程悶悶不樂,近期肥咗唔少,仲要飲齋啡減肥。

又捽鼻又摸頸,真係百無聊賴。

俾客認出,主動撩佢傾偈, YoYo即刻生猛晒!

打躉個幾鐘,獨自行返南灣屋企。

做咗鄭師奶,蒙嘉慧已經無簽大台,只間中客串吓,生活好悠閒!

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!