掃呢頁CODE去手機

2017年3月27日 星期一

【囡囡似阿仔】張繼聰老懷安慰張瞻錫個妹 __,繼聰,張繼聰,

張繼聰今日嚟接老婆出院喇!歌手謝安琪(Kay)日前誕下囡囡,老公張繼聰今日帶同仔仔張瞻陪老婆出院。阿聰在上午11時15分左右獨自落樓,笑言要「交人」會 ...


張繼聰今日嚟接老婆出院喇!

歌手謝安琪(Kay)日前誕下囡囡,老公張繼聰今日帶同仔仔張瞻陪老婆出院。阿聰在上午11時15分左右獨自落樓,笑言要「交人」會見新聞界,他表示太太還在病房收拾手尾,轉頭就會帶囡囡Karina落樓讓傳媒拍照,然後就回家。

同阿仔出世時一樣

接受訪問時,問到B女似邊個時,阿聰竟然話係似阿仔:「同阿仔細個一樣樣,依家過咗幾日啦,當然想佢似媽咪,冇咩嘢唔好似我輪廓開始愈嚟愈明顯,啱啱出世時就比較混沌啲,依家對眼就ok大,係雙眼皮!」佢又謂阿Kay都覺得同阿仔好似:「將佢哋一出世時嘅相做對比,係分唔到!」阿聰又指護士就覺得似阿Kay,特別係個嘴仔,而自己就覺得眼同鼻都好似媽咪,並謂最希望BB身體健康!

仔仔好溫柔

講到仔仔多咗個妹時感覺如何,阿聰透露仔仔過去幾日都有去醫院探媽咪同妹妹,而自己就忙開工,睇番啲片時就見到仔仔變咗大哥哥咁,好錫個妹,佢話:「阿仔抱住我個女好溫柔,初初我都好擔心唔知點,但見到佢好柔情,佢好溫柔叫妹妹:『唔好喊、唔好喊,哥哥喺度!』真係要生咗兩個先感受到,老懷安慰!」

唔會比較兩兄妹

問到他可有擔心仔仔會呷妹妹醋?阿聰說:「梗係驚,所以借呢個報道,同所有親戚朋友講,其實對小朋友,最好唔好講『你睇妹妹幾得意,妹妹得意過你喎,你食飯食快啲,唔係妹妹叻過你』呢啲係會令到小朋友覺得使唔使咁,都未出世就搶我位,所以我屋企冇人講呢啲,慢慢開始舖排到依家我個仔都好錫個妹,冇乜呷醋。(妹妹有冇送禮物畀哥哥?)梗係有,今年新年我個女(未出世)都有𢭃啲利是錢,我就將嗰啲利是錢,買咗小朋友好鍾意扭嗰啲足球卡、球星卡,買咗個Boxset話係妹妹送佢,我個仔都有交戲,佢話:『妹妹真係全世界最好嘅公主,真係多謝你!』轉頭就走去玩嗰啲卡,依家見到妹妹都好開心,希望佢兩兄妹感情會好,好得意㗎,我個仔喺我心裏面仲係BB,但見到佢抱住我個女,一個BB再抱另一個再細啲BB,係嗰種感覺令到我呢幾日返工好糾結,唔係好想返工,拍劇講台詞想講快啲,希望身邊同事又講快啲,好想快啲返醫院。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!