掃呢頁CODE去手機

2017年5月31日 星期三

冧拖女友過端午 袁文傑忙爆:糉都未食 __,袁文傑,袁文,

袁文傑話佢今日仲未食糉呀!藝人袁文傑拖實女友Jackeline到尖沙咀出席電影活動,講到二人把握時間拍拖過節,袁文傑笑笑口咁話:「其實我今日糉都未食, ...


袁文傑話佢今日仲未食糉呀!

藝人袁文傑拖實女友Jackeline到尖沙咀出席電影活動,講到二人把握時間拍拖過節,袁文傑笑笑口咁話:「其實我今日糉都未食,今早都忙做訪問,要多謝大家咁錫我。依家都好多工作進行當中,同港男丁子朗以及阿辰(林韋辰)拍《玩轉香港日與夜》,係大家離開亞視後第一次合作。」

女友勁支持

問Jackeline男友忙工作有否冷落她?她冧笑搖搖頭表示不會,仲好支持男友的工作。問是否努力儲錢結婚?袁文傑笑說:「仲未有落實嘅部署。(定儲首期先?)都儲下先,同女友都低調嘅,但張文慈同陳啟泰都聯絡我話記得早啲講佢哋知,話要到時婚禮做MC,寫定稿畀我睇!」

講波被讚中肯

講到袁文傑早前客串講波,獲不少球迷讚中肯,佢笑笑話:「多謝大家欣賞,我都係講吓感想。(做埋評述員?)唔會,只係當同球迷一齊睇波,場波本身都話題性,自己都係有少少研究,都係做吓嘉賓啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!