掃呢頁CODE去手機

2017年7月15日 星期六

上月尾結婚!李雨陽宣布老婆有喜4個月 __,李雨陽,

恭喜晒!現年38歲嘅藝人李雨陽,上個月尾就同細佢11歲嘅圈外女友簽字結婚,佢哋識咗到決定結婚都係半年咁上下,玩閃婚都有機會係「雙喜臨門」有埋BB,當時 ...


恭喜晒!

現年38歲嘅藝人李雨陽,上個月尾就同細佢11歲嘅圈外女友簽字結婚,佢哋識咗到決定結婚都係半年咁上下,玩閃婚都有機會係「雙喜臨門」有埋BB,當時李雨陽就話唔清楚,不過就講明自己年紀都有番咁上下,結婚生B都係時候。凌晨時段,李雨陽終於喺微博公布呢個喜訊:「萬眾期待,舉世矚目,2017年的重磅小雞嚟啦~這四個月辛苦老婆了,我會繼續努力疼愛妳和小芝麻的!」李雨陽仲放咗張老婆肚凸凸嘅相,證明老婆已經有喜四個月,最搞笑係佢攞老婆個肚同佢自己個肚腩嚟比較,估唔到李雨陽個肚腩仲大過老婆有咗四個月嘅肚,睇嚟李雨陽都係時候要Keep吓!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!