掃呢頁CODE去手機

2017年7月15日 星期六

李蘊晒餵奶相 呻停餵母乳似失戀瞓唔着 __,李蘊,

李蘊上年5月生咗囡囡後一直餵人奶,依家終於到咗準備要「離別」嘅時候!唔少媽咪產後都會選擇餵母乳,唔只希望畀最好嘅BB,仲係可以享受同BB最親密接觸嘅時 ...


李蘊上年5月生咗囡囡後一直餵人奶,依家終於到咗準備要「離別」嘅時候!

唔少媽咪產後都會選擇餵母乳,唔只希望畀最好嘅BB,仲係可以享受同BB最親密接觸嘅時間!就好似藝人李蘊(Renee)咁,喺上年5月誕下囡囡羅紫晞後,停工湊女,就係為咗日日全埋身餵奶!而依家囡囡都一歲幾,所以李蘊就煩緊停餵人奶嘅問題!

佢喺Instagram上載咗張餵母乳嘅相,留言:「其實生完晞晞之後一直全人奶全埋身,訂咗幾次目標話餵到三個月、半歲、一歲,因為唔捨得戒,所以宜(依)家仲餵緊,但係因為我個個月乳腺炎發燒,同埋都想做返(番)嘢(全埋身基本上係咩都做唔到),所以決定係(喺)歲半前戒人奶,雖然仲有幾個月時間,但係頭先餵完夜奶,一諗起要戒人奶我就瞓唔著(着)失戀嘅感覺,夜闌靜 問有誰共鳴?😭😭」唉~真係做媽媽先知餵母乳嘅辛酸!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!