掃呢頁CODE去手機

2017年11月22日 星期三

《志雲飯局》做捧餐 __,志雲,陳志雲,

■寧進(左)曾在節目為陳志雲上菜。電視圖片寧進於01年加入無綫藝訓班,同期有廖碧兒,原來當年是陳志雲帶他入行,寧進說:「嗰時讀完F.5做救生員,後來朋 ...




寧進於01年加入無綫藝訓班,同期有廖碧兒,原來當年是陳志雲帶他入行,寧進說:「嗰時讀完F.5做救生員,後來朋友介紹入無綫做office boy,到我考藝訓班,陳生都有提點我。」

在無綫多年只做閒角的寧進,其後被歸入「迷雲黨」,於《志雲飯局》着西裝做「侍仔」捧餐:「入去做《志雲飯局》,或多或少都係陳生推薦。陳生好肯幫人,對我好嚴厲,成日話我演技唔得,講嘢有懶音仲成日得罪人,喺呢個圈想紅,就要花人哋兩倍勤力,做嘢亦要三思。」



唔信陳志雲Gay

轉行後的寧進跟陳志雲保持聯絡:「我做地產,最需要就係人際網絡,陳生介紹好多人畀我,帶挈咗我做好多生意。就連佢𠵱家住間屋,都係我幫佢搵,所以真係好多謝佢。」對於陳志雲的性取向,寧進笑說:「我唔覺得佢喺gay,如果係真,點解唔揀我?我都唔差啫,冇理由唔鍾意我呀。」

採訪:王梓嫚




鍾意就快D Share啦!