掃呢頁CODE去手機

2017年11月22日 星期三

假肚度身訂造!高海寧恨做媽咪 __,高海寧,

好風騷!藝人高海寧(高Ling)與黃長興於將軍澳電視城出席新劇《BB來了》造型活動,二人透露於劇中有感情線,但暫時未有親熱戲。再次演孕婦的高Ling表 ...


好風騷!


藝人高海寧(高Ling)與黃長興於將軍澳電視城出席新劇《BB來了》造型活動,二人透露於劇中有感情線,但暫時未有親熱戲。

再次演孕婦的高Ling表示今次的假肚是度身訂造:「有嗰種重量,會感覺到做媽媽嗰種辛苦,有BB好似好幸福。我好恨做媽媽,我細細個夢想做幼稚園老師,因為小朋友個世界好簡單。」黃長興指玩同照顧小朋友是兩回事,高Ling說:「我同細佬年齡都差得遠,所以我都有照顧佢。」

講到劇中飾演調酒師,高Ling表示學了兩堂:「我想繼續學落去,雖然拋樽嗰啲我未得,但原來調一杯酒好有滿足感,同埋調酒師真係好有型。」她指如果儲到錢,開酒吧都不錯。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!