掃呢頁CODE去手機

2017年11月22日 星期三

否認被封殺 張繼聰:享受拍TVB劇 __,繼聰,TVB,張繼聰,

張繼聰不明白為何被佘詩曼牽連,更沒有感到被TVB雪藏。藝人張繼聰接拍無綫劇一部接一部,近期有份演出的台慶劇《誇世代》正在熱播中,但有指張繼聰因經理人公 ...


張繼聰不明白為何被佘詩曼牽連,更沒有感到被TVB雪藏。


藝人張繼聰接拍無綫劇一部接一部,近期有份演出的台慶劇《誇世代》正在熱播中,但有指張繼聰因經理人公司老闆蕭定一與無綫關係有變,原因是去年佘詩曼(阿佘)演出的電影版《十月初五的月光》超時補水問題鬧官司,結果拖累張繼聰被封殺。

阿聰回答東網訪問時說:「我睇咗呢個新聞,但我真係唔知喎,係咪傳聞嚟?未經屬實?我諗未經屬實…我都唔知喎,當係宣傳我哋《誇世代》嘅劇啦,聽日都會繼續參加《誇世代》嘅宣傳活動。當然依家播緊《誇世代》,好多觀眾朋友話睇得好開心,我都好開心,我都好享受拍TVB啲劇,因為人呀、製作班底、好多演員都好有感情,所以係開心,但暫時明年主力喺電影,不過唔好講咁多,依家個劇播緊,大家捧咗《誇世代》場先」

談及蕭定一指阿聰將主力放在電影上?阿聰補充:「係呀…係呀!老闆講得啱嘅,我個重心會放喺電影多啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!