掃呢頁CODE去手機

2019年1月3日 星期四

吳鎮宇:物質層面滿足 吳鎮宇同囝囝冇慳錢慨念 __,吳鎮宇,

唔止喜劇咁簡單。由藝人吳鎮宇、古天樂等主演的電影《家和萬事驚》改編自張達明獲獎舞台劇「亞Dum一家看海的日子」,講述吳鎮宇一家五口為保衞「海景房」而做 ...


唔止喜劇咁簡單。


由藝人吳鎮宇、古天樂等主演的電影《家和萬事驚》改編自張達明獲獎舞台劇「亞Dum一家看海的日子」,講述吳鎮宇一家五口為保衞「海景房」而做出一系列啼笑皆非的故事,荒誕喜劇下反映出現時貼地寫實的房屋問題。戲中飾演家庭支柱的吳鎮宇,再以大叔形象亮相大銀幕,一身平頭裝髮型、粗框眼鏡、格仔裇衫、斜孭袋,有別以往型格造型。任職劏房地產代理的他除了招呼一班「問題租客」,回家又要面對脾氣火爆的家人和無理鄰居,他惟有忍氣呑聲,平衡家庭和諧。可是古天樂的天台屋廣告版遮擋他們單位的海景,吳鎮宇為家人奔走多個政府部門、開居民大會卻不得要領,最終用荒誕方法解決。

鎮宇指電影其實不只是喜劇,而是探討家庭和社會問題。他說:「戲入面我哋呢家人,每星期都要報告自己嘅慳錢進度。呢套戲主要想表達社會上搵朝唔得晚嘅人,生活層面好辛苦。其實唔只香港,電影都有借鏡國際新聞,全球都有搵朝唔得晚嘅人,有高總有低,電影就係講呢群人。」吳鎮宇隨後自爆已很久沒有慳錢概念,又指兒子Feynman可能都不懂慳錢,因為物質層面都滿足。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!