掃呢頁CODE去手機

2019年7月5日 星期五

【娛樂人物】世紀聚首我們都是何嘉麗 __,

三個何嘉麗世紀碰面,三人異口同聲笑說經常被人搞錯。
三個何嘉麗世紀碰面,三人異口同聲笑說經常被人搞錯。娛樂圈最怕撞色、撞衫、撞樣。不過,在香港名人紅星中就有三個何嘉麗,一個打得,是劍擊運動員、一個tal ...


娛樂圈最怕撞色、撞衫、撞樣。不過,在香港名人紅星中就有三個何嘉麗,一個打得,是劍擊運動員、一個talk得兼唱得,是電台著名DJ及歌手、另一位最演得,曾是無綫小花,她們三個在各自的領域內各領風騷,今次在《蘋果》安排下世紀聚首,見面時省卻自我介紹,因為大家都知道彼此叫何嘉麗。

採訪:戴彩煥

攝影:仇志德

相關新聞:被韋家輝睇中拍《義不容情》

何嘉麗相約見面,三個人氣質不同、樣貌也不同,但原來經常被人搞錯,其中包括跟DJ何嘉麗多年同事車淑梅。劍擊運動員何嘉麗說:「有一次淑梅姐打畀我,同我講做facial啲嘢,我話唔好意思,我係劍擊個何嘉麗,佢話係搵電台個何嘉麗。」演員何嘉麗獲邀登台也曾被認錯,「人哋請我唱歌,我話:『畀咁多錢我?我都係掹車邊嘅演員嚟啫!』佢話原來想搵電台個何嘉麗。」演員何嘉麗笑言曾將頭髮剪短,也被認錯是DJ何嘉麗。「我去做嘢,都有團體將你嘅碟攞嚟叫我簽名。因為你影嗰啲封面通常都係影側面。」DJ何嘉麗呢?「我朋友將維基畀我睇,講何嘉麗曾經係DJ、做過歌手又做過電視演員,好似我乜嘢都係。」



三個何嘉麗首次同聚,立即一見如故,老友鬼鬼。 三個何嘉麗首次同聚,立即一見如故,老友鬼鬼。
三個何嘉麗各自在自己的領域內揚威。

三個何嘉麗各自在自己的領域內揚威。

同擁花名儍瓜麗

朋友見到劍擊手何嘉麗,會以英文名Connie稱呼,演員何嘉麗家人則會叫她嘉嘉,至於DJ何嘉麗透露初入電台時,同事會叫她英文名Susanne:「後尾做節目,啱啱Queen有首歌叫《Radio Ga Ga》,嗰時開始就叫我嘉嘉喇。」三位何嘉麗其實頗有緣,都是60後、都是80年代出道。DJ何嘉麗說:「其實你哋鍾唔鍾意呢個名?」Connie:「我鍾意喎,媽咪話改呢個名係希望屋企多樣美麗嘅嘢。」演員嘉嘉:「以前唔係好鍾意,因為同學笑我做儍瓜麗。」一講「儍瓜麗」,三個人最有共鳴,因為都曾經有此花名,而這個花名,DJ嘉嘉說是因她而起:「係因為我做緊電台節目《三個小神仙》嗰時,林敏驄一見到我就叫儍瓜麗,唔好意思,對唔住兩位。」

相關新聞:【蘋聞重溫】兩個黎明紅遍東南亞



2002年劍擊手何嘉麗參加亞運,與隊友奪得團體賽銅牌。資料圖片

2002年劍擊手何嘉麗參加亞運,與隊友奪得團體賽銅牌。資料圖片
劍擊手何嘉麗曾有「體壇周慧敏」之稱,經常被邀拍廣告。

劍擊手何嘉麗曾有「體壇周慧敏」之稱,經常被邀拍廣告。

在各自領域揚名

三個何嘉麗各有成就,Connie是香港一代劍后,曾奪亞錦賽銀牌和亞運銅牌,更有「體壇周慧敏」之稱,經常獲邀拍廣告,2002年她退役後仍有參加比賽,前年她出戰第三屆亞洲大師劍擊賽,於女子重劍團體賽奪得銀牌。Connie談到自己運動員經歷時說:「我1986年開始學劍擊,參加暑期班,後尾贏咗個比賽之後就開始長期訓練,我唔係全職,有自己工作,要成日面對好多唔開心嘅嘢,譬如受傷。」



演員何嘉麗(左)在劇集《刑事偵緝檔案》演CID芬女令人印象深刻。劇照

演員何嘉麗(左)在劇集《刑事偵緝檔案》演CID芬女令人印象深刻。劇照
演員何嘉麗(左)不時與圈中好友如盧宛茵(中)等飯敍。微博圖片

演員何嘉麗(左)不時與圈中好友如盧宛茵(中)等飯敍。微博圖片

演員嘉嘉1986年參選無綫電視小姐入行,當過《我係黃飛鴻》等劇集女主角,她表示演員一樣易受傷:「拍戲係情緒上受傷。我出道做反派、搶人男朋友角色。嗰時情緒波動好大,心理上影響得好緊要,都係一個受傷嚟。後期我移民去加拿大做廣播,發覺DJ係叫易做啲,𠵱家返嚟香港就喺網上做一啲宗教廣播。」



DJ何嘉麗當年與林珊珊和鄭丹瑞主持《三個小神仙》,大受歡迎。資料圖片

DJ何嘉麗當年與林珊珊和鄭丹瑞主持《三個小神仙》,大受歡迎。資料圖片
DJ何嘉麗曾於九巴擔任傳訊工作,負責面對傳媒。資料圖片

DJ何嘉麗曾於九巴擔任傳訊工作,負責面對傳媒。資料圖片

DJ嘉嘉轉職公關

DJ嘉嘉就認為DJ工作並不簡單:「我哋做DJ年代唔係淨係播音,好多時都要出去做騷、做MC,其實都好辛苦,要搭台後先可以綵排,好多時踩釘,有次個騷中午之前做,我哋差唔多通宵綵排,跟住冇返屋企,等埋開騷先走,又冇得休息,企喺個台排完一次又一次,好驚個儀式錯,個人好攰同暈暈哋,點知我真係撻咗喺地,真係暈。」DJ嘉嘉1982年在港台兼職做DJ,跟林珊珊和鄭丹瑞主持的《三個小神仙》最受歡迎,及後推出多張如《無可奉告》、《無情者.有情人》和《夜溫柔》等大碟。1992年嘉嘉轉職公關,曾任九巴企業傳訊部經理。2012年重返電台開咪,直至兩年前退休享受人生,四處旅行,她說:「我𠵱家係有旅無累。」




鍾意就快D Share啦!