掃呢頁CODE去手機

2019年7月5日 星期五

趙薇:完全冇偶像包袱 趙薇高鐵站坐地食漢堡包 __,趙薇,

夠晒貼地!做得明星形象好緊要,尤其係女星無時無刻都要維持靚靚形象見人,不過仲有例外,好似內地女星趙薇咁,佢嘅工作室喺社交網晒相並留言:「這麼放飛自我好 ...


夠晒貼地!


做得明星形象好緊要,尤其係女星無時無刻都要維持靚靚形象見人,不過仲有例外,好似內地女星趙薇咁,佢嘅工作室喺社交網晒相並留言:「這麼放飛自我好嘛?趙薇(PS.垃圾已經帶走分類啦~那麼問題來了,請問吃完的漢堡包裝屬於甚麼垃圾?」相中所見,一身休閒服頭戴白帽嘅趙薇同工作人員,喺高鐵站入面坐咗喺地度食漢堡包,完全放低偶像包袱無視途人嘅目光食得好滋味,唔少網民都留言讚佢冇架子,從來都冇當過自己係大明星,行為貼地夠晒親民。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!