掃呢頁CODE去手機

2019年7月5日 星期五

【《教束》盧Sir做過廢青】差啲轉行 劉俊謙:演戲曾經係我失敗嘅標記 __,劉俊謙,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入Viutv神劇《教束》,以學生拒絕的教育問題,反映香港人面對逐步崩壞嘅社會。每個情節,都跟香港現狀不謀 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


Viu tv神劇《教束》,以學生拒絕的教育問題,反映香港人面對逐步崩壞嘅社會。每個情節,都跟香港現狀不謀而合,因而贏盡口碑。

此劇不少新面孔,贏在起跑線,有被喻為零死角的靚仔會長鄧學謙(唐浩然飾演),不過後勁凌厲者,是主角盧sir,演員劉俊謙。

12年演藝學院畢業,拍過數部Viu tv,也曾為黃子華的舞台劇《前度》演出,但真正「入民心」,是他以自然流暢的演技,把《教束》中由得過且過,到尋回教學初心的盧Sir,活活呈現觀眾眼前。

「最初播出嗰幾日,香港有啲事情發生,當時我心諗:『咁的話應該冇乜人睇!』,因為香港人都做佢地認為要做嘅事情。但估唔到唔知去到第幾集,有人將我哋個劇同社會嘅嘢連結咗,我都好驚訝,突然間多咗好多人睇。

其實一年前拍嘅時候,當時純粹覺得呢個係好劇本,估唔到會喺香港呢段時間播出。」劉俊謙說。導演想表達的,萬料不到可以食正天時地利人和。天意!

「覺得新一代年輕人,十幾二十幾、甚至好似我三十幾都會好關心社會。佢地(編劇)從呢個事件出發,只不過成個故仔set up是在學校。就如有啲人依然保留初衷,佢為人民做啲嘢,又會有啲政府,有于腐嘅人,每個地方都有呢啲事情發生。」
盧Sir,劇中人物抑或真實演員,都愛網民like。

16年參予黃子華嘅舞台劇《前度》,開始漸露頭角。

讚佢靚仔係大忌

入行七年終於彈出,劉俊謙一句:「唔覺得自己爆咗出嚟!」阿謙,係咪咁謙呀!他,有演技,亦有樣,不過讚佢靚仔,係大忌。

「我抗拒人讚我靚仔係陣年舊事,點解咁講?因為當時我讀緊演藝學院,好多時我演出完,有啲同學仔或朋友到後台搵我影相,佢地第一時間會話:「謙,你好靚仔呀!咁我心諗,我排戲付出咗咁多勞力,你地淨係見到我靚仔。於是好排斥呢個字眼,覺得我嘅外在,否定緊點睇我嘅內在。但畢業後慢慢多咗人留意我內在,所以冇咁排斥呢樣嘢。其實依家大家可以讚我,我會開心架!」

曾經喺演技上迷失,就喺跳舞同操肌中尋找滿足,佢坦白咁話:其實係一種逃避。

同盧Sir一樣面對人生負擔

劉俊謙自言性格執著,不似盧Sir易妥協。不過能將這人物演得有地氣及立體,除編劇功力,劉俊謙也用心進入「盧Sir」的內心世界,發現彼此有共通之處。

劉俊謙:「我同盧文達都係咁啱三十歲,係一個男仔轉捩點,開始有啲負擔,有啲嘢就唔可以再咁幼稚。好似為佢女朋友、自己生計作打算。男人廿歲時真係唔會想太多,但一到三十歲開始有負擔,我覺得呢方面同佢都幾有同感。」

曾跑到台灣學跳現代舞。

揀錯路變廢青

眼前一個被舞台界早已認同的演員,曾經是看不見出路的廢青。中學時,他入讀體藝學院。

「我以游泳考入體藝,因為由細到大都想做運動員。自己鍾意體育,但相對嗰班精英,我唔算叻,資質好平傭。到中二時運動太多,整親膝頭,唔做得運動之後個人變得好頹廢。我一心只想做運動員,但又唔做得運動,等如廢咗武功,之後好多負面想法浮現出來嚟,多咗好多情緒。有段時間我日日匿喺屋企打機渡日,因為睇唔到自己有咩出路。又唔知點抒發,去到中六有個同學跟我說,不如試下戲劇,

一試就鐘意咗。到中七考A LEVEL,綜合成績就唔好,一D一E,考唔到大學。有人提議我試下考演藝,又好感恩俾我考到。不過入咗演藝,都有好多時候好迷網。

因為學習時好密集,面對好多老師意見,其實係面對緊好多錯敗。剛剛學做戲,點會做得好,除非係天才,否則通常喺初級階段,好多嘢好幼嫩,當時做戲對我而言,好似係一個失敗嘅標記。所以之後我點解不斷去學跳舞,鍛練身體,其實係一種逃避。就算出道後,依然有成日覺得自己做戲又唔好,有諗過搵番份正常工,轉行算

去到16年做完子華個舞台劇,之後VIU TV搵我合作,可能性格問題,我成日懷疑自己。直至去到17年,喺小劇場有個頒獎禮攞咗獎(憑舞台劇《天邊外》奪最佳男主角),努力終於有啲成果,自己唔再係以前嗰個劉俊謙,大個咗。」打消轉行念頭。

17年獲小劇場頒獎禮頒發最佳男主角,演技得肯定,從此不再懷疑自己。

拍拖經驗少分手戲贏掌聲



日前他在劇中一場分手戲,網民及劇中演員都在他ig留言激讚,盧Sir喊位流暢自然。但現實中,呢個男人拍拖經驗只有兩次,28歲前只拍過一次拖,現在30歲,才有第二次體驗。「個人比較摺(宅男),唔係好鍾意出去玩,或識女仔,同埋可能我對感情想像唔係太渴求。一直好小心,想搵到一個合適先開始,所以等咗好耐,依然先係第二次拍拖。」

撰文:Sukey

攝錄:吳斯金 李玄

攝影:IP KA WING

Hair:Nick Lam (orient4.com.hk)

Make up:@carmencmakeup_hair

Wardrobe:Sandro

呢場分手戲,好多人都睇到喊。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!