掃呢頁CODE去手機

2019年11月15日 星期五

陳喬恩:陳喬恩賣萌食蛋糕 超高髮線反變焦點 __,陳喬恩,

錯重點!台灣女星陳喬恩不時都會喺社交網發下靚相同網民互動,呢日佢晒出三連拍,準備食抹茶蛋糕時瞇眼又伸脷賣萌,露出一副幸福樣,少女味走晒出嚟,完全睇唔出 ...




錯重點!


台灣女星陳喬恩不時都會喺社交網發下靚相同網民互動,呢日佢晒出三連拍,準備食抹茶蛋糕時瞇眼又伸脷賣萌,露出一副幸福樣,少女味走晒出嚟,完全睇唔出佢已經成40歲人,不過就有網民畀張相嘅其他嘢吸引咗,就係佢嘅髮線,見佢個額頭露出一大截,髮際線愈嚟愈高,仲好擔心咁問陳喬恩係咪要諗啲方法處理一下!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!