掃呢頁CODE去手機

2013年4月30日 星期二

華仔與鴨共浴

video


華仔與鴨共浴

同巨鴨鬥型 華仔變鴨迷

最近紅遍全城的黃色巨鴨後日至6月9日會亮相尖沙嘴的海港城海運碼頭,有關方面並找來劉德華與巨鴨拍照造勢。拍攝當日,團隊及工作人員一行數十人,佔用了碼頭一大個位置準備,非常大陣仗。工作人員先把鴨放在海中充氣,由於現場風勢不弱,花了一段時間才成功用石躉固定鴨子。

華仔就跟團隊夾好時間準時現身,「鴨爸爸」、荷蘭概念藝術家霍夫曼(Florentijn Hofman 圖左)與華仔一見如故,兩人不停傾談鴨子的製作過程及環遊世界的歷史。問華仔小時候有否玩過沖涼鴨時,他說:「有呀!記得細個玩過沖涼鴨,更要媽咪特登搵個盆仔放水畀我沖涼。今日見到佢好似返去童年,但佢變大咗。我仲知道今次海上展覽為『心晴行動』籌款,幫助精神或情緒病患者。」

撰文:葉雪







鍾意就快D Share啦!