掃呢頁CODE去手機

2013年5月31日 星期五

約滿轉投杜琪峰 謝天華暗寸無綫俾唔起錢




娛聞樂

約滿轉投杜琪峰 謝天華暗寸無綫俾唔起錢

今年 7月約滿無綫的謝天華,早前表示決定離巢北上搵人仔,同時亦有傳他向無綫索價 5萬一集轉簽部頭約。謝天華回應本刊時冷笑:「人哋(無綫)俾到先得㗎!」而坊間更爆出曾志偉新開的經理人公司,有意拉攏謝天華,可惜「 Laughing Gor」其實心有所屬,據知他有意約滿無綫後轉投杜琪峰有份投資的「北京海潤」,啱曬佢搵人仔目標。

杜琪峰執導的電影獲獎無數,今年 5月他帶着新片《盲探》大隊往康城,進行全球首映,散場時全場觀眾起立鼓掌唔願走。

《路透社》圖片

年前「魔童」王維基以銀彈攻勢挖走張可頤和林文龍,一姐佘詩曼與林保怡約滿無綫亦轉往北上發展,令無綫一線花旦小生買少見少。在無綫多年的謝天華,雖然前年憑「 Laughing Gor」一角成功上位,劇集拍完續集再開拍電影,但他始終未能憑該角色一嚐視帝滋味,據知此事令謝天華深深不忿。知情者透露:「捱咗咁多年終於出頭,天華都想攞番個視帝,點知一年又一年,都係冇佢份!既然無綫唔識做,天華留低都冇意思。」

無緣攞視帝

09年謝天華在《學警狙擊》雖然只飾演男配角,但劇中的梁笑棠( Laughing Gor)卻最得民心,更在無綫台慶頒獎禮奪「最佳男配色」。到 11年 Laughing Gor升呢做男主角拍《潛行狙擊》,可惜到年尾頒獎禮,進入最後五強便止步。去年拍住陳法拉的《法網狙擊》收視和口碑都唔錯,但連視帝提名都冇。

謝天華於電話回應本刊時仍耿耿於懷:「當時係有唔開心㗎! Laughing Gor呢個角色咁多人鍾意,攞唔到視帝都算係一個遺憾,竟然喺自己嘅電視台攞唔到獎,反而返內地就攞咗幾個獎。世事係唔完美,但咁先發現原來自己喺內地有市場喎!」無綫厚此薄彼到如斯田地,亦難怪謝天華想脫離「親生仔」行列。

掀 Laughing Gor熱

Laughing Gor由《學警狙擊》開始走紅,再搬到大銀幕《 Laughing Gor之變節》,之後揾來影帝吳鎮宇客串《 Laughing Gor之潛罪犯》,票房仲過千萬㖭!

視帝無佢份

一心以為《潛行狙擊》 Laughing Gor一角可以一嚐視帝滋味的謝天華,最後卻輸俾鄭家穎的《怒火街頭》,失望到極。

寸無綫手緊

據知無綫現時為了挽留當家花旦小生,願意作出妥協,包括大幅度加薪。有傳謝天華亦趁機開條件,向無綫索價 5萬蚊一集,一年只拍一劇,轉以部頭約形式合作,其餘時間方便他北上搵人仔。

為此謝天華說:「同無綫合作咗咁多年,唔會想斷六親囉。我哋只係轉合作形式啫,唔會斷絕關係嘅。 5萬蚊一集?講之嘛!人哋(指無綫)俾到先得㗎! TVB出手唔會太高。我真係無要求任何嘢,反而係佢哋(無綫)開咗個好好嘅條件俾我就真。」

眼見很多舊同事北上撈得風生水起,買樓換車 job接 job, 7月才約滿無綫的謝天華,亦成為搶手貨。先傳王維基有意找他加盟香港電視,後有曾志偉撬謝天華過檔到其自組的經理人公司。近日本刊收到消息,謝天華曾與「北京海潤」傾簽約事宜,並初步達成口頭協議。難怪被問到一切過檔傳聞,謝天華坦言只對「北京海潤」有興趣,「原來我咁搶手㗎!不過都只係傳啫,唔係事實嚟嘅。我知志偉非常之有實力,我同佢係有一個良好嘅關係。北上發展當然係有經理人會好辦事啦!我都物色緊,如果杜 Sir搵我拍戲,當然係最想啦!」事後記者亦致電杜 Sir,但他正身在康城參加影展,未能就此事作出回應。

《神槍狙擊 2013》將會是謝天華身為無綫親生仔的最後之作,而劇中他的「子彈會轉彎」的秘技,涉嫌抄襲西片《 Wanted》。

謝天華和曾志偉關係要好,《獎門人》今年再添食,遠飛日本取景亦有佢份,第一集錄影又做嘉賓,難怪外傳佢會跟志偉搵食。

拍劇登台狂收人仔

香港藝人鍾意返國內登台拍劇,貪其搵錢快,仲要收人仔。登台唱幾首歌,十萬八萬袋袋平安;而拍劇則以每集計,以謝天華的知名度最少收十萬一集,拍套 20集的劇便輕鬆有 2百萬入袋,的確係好過在無綫日捱夜捱。

國內頻攞獎

雖然與視帝無緣,但 Laughing Gor在國內十分吃香,《潛行狙擊》一劇已為謝天華在內地成功奪得 5個獎項,更與陳法拉同奪「熒幕情侶」之獎項。

有傳謝天華早前於廣州登台,上台 45分鐘,唱了 3首歌,包括〈聽海〉、〈愛的初體驗〉和〈友情歲月〉, 25萬人仔便袋袋平安。

年前謝天華與鄭嘉穎合演的內地古裝劇《英雄》共 38集, 4月已在台灣進行首播,可見他在內地和台灣都人氣爆燈。

北京海潤來頭勁

杜琪峰與國內夥伴合作投資的「北京海潤演藝經紀文化發展有限公司」,是國內一間實力非常雄厚的經理人公司,旗下國內知名藝人有劉燁及孫儷等,香港藝人亦有鄧麗欣、謝君豪、滕麗名、魏駿傑及去年新簽的洪天明等。北京海潤背後更有「海潤影視集團」撐腰,它是中國內地主要的影視製作公司,每年平均生產 600套劇集,再加上杜 Sir做生招牌,令很多香港當紅藝人都想轉投旗下。

洪天明去年簽約北京海潤後,劇集一套接一套,他已拍了 5套劇集,當中不乏武打場面,拳拳到肉,每集穩袋 10萬人仔。

鄧麗欣 10年開始進軍內地,同年以女主角身份與男友方力申合演《風雨桃花鎮》,幾年來都是演一些乖乖女角色,平均都有 8萬人仔一集。



鍾意就快D Share啦!