掃呢頁CODE去手機

2013年5月31日 星期五

超雲曬新男友 𤓓爆山聰搵胞兄買醉




我唔會再答佢啲嘢!(真實對白)

烚熟影相 攞住兩袋外賣的山聰,對住鏡頭擺出烚熟面口。記者趁機問他點睇超雲新戀情時,他煩躁地說:「我唔會再答佢啲嘢!」

滾熱辣

超雲曬新男友 𤓓爆山聰搵胞兄買醉

5月初何超雲從英國返港後,即在 facebook將感情狀況轉為單身,暗示與 36歲的陳山聰兩年情玩完。分手唔夠一個月,上周六( 25日),超雲已帶着廿多歲新仔,高調往中環 IFC拍拖睇戲。兩日後更上載盆栽圖片,暗喻新戀情萌芽曬幸福,擺明落山聰面。

反觀失雲聰連日來卻蝸居九龍灣麗晶花園居屋,繼續晝伏夜出。據知失雲聰從英國箍煲返港後,還一直以為與超雲有得「𢺳」,即使美容中心 Regen以 80萬高價找他做代言人,他都 hold住唔敢接。

不過,隨着超雲新歡上場,山聰箍煲夢碎,心情跌落穀底。周一( 27日),他惟有搵胞兄 Joseph買醉解悶。雖然山聰在鏡頭前強擠笑容,但提起超雲拖新仔,酸爆的他難掩怒火︰「我唔會再答佢(超雲)嘅嘢。」

其他影片

4月尾,山聰赴英狂箍超雲,更被周刊拍下兩人「最後的晚餐」,未幾兩人前後腳返港,加上女方返港時一直冇認甩拖,令不少傳媒以為兩人假分手,就連男主角陳山聰亦以為這段情有得𢺳。

「超雲一直以來都冇同山聰正式講分手。喺英國期間,兩人仲玩埋煮飯仔,山聰向女友認曬低威,以為女友會回心轉意。佢哋拍拖期間,超雲稍有唔鍾意,都會玩失蹤,山聰以為今次女友只係發小姐脾氣,佢當時仲未意識到自己已被飛,仲諗緊等女友返港後點樣𠱁番佢,不過實情係超雲已經部署好撇佢。」知情者說。

食雞碌卡

周一( 27日)晚上 8時,山聰坐住胞兄架車,由麗晶花園寓所出發,到食慣食熟、位於紅磡的「一品雞煲火鍋」叫外賣。其間他發現記者影相,便立即拎信用卡埋單,睇落豪氣。

灌德國啤

山聰連人帶雞與胞兄到東湧某私人屋苑。嘆雞唔夠一小時,二人便落樓到附近酒吧飲德國啤酒 Hoegaarden。山聰大啖大啖飲啤,看來他又想買醉。

鬼婆撩 talk

其間有名外籍女士見到記者狂影山聰,便走到山聰旁邊撩吹水。記者發現山聰英文不俗,看來早前跟超雲去得多英國,日子有功。

忽然托腮

外籍女士離開後,原本情緒高漲的山聰,向胞兄傾訴時,不時托腮。

微醉 high爆

略帶醉意、面紅紅(小圖)的山聰,離開酒吧時,肉緊地與記者傾偈。提到早前艾威叫他出書,他笑說:「唔會啦……不過都要多謝佢。」

英國試新戀情

據知山聰未去英國,超雲的幾位好友已暗飛倫敦陪她,更密密為她介紹新仔,不少還是富二代。年僅 24歲、有錢有青春的超雲,當然不愁冇巿場,飛來蜢陸續有來。「超雲班 friend知佢決定撇山聰,個個都介紹男仔俾佢,最近俾傳媒影到同佢睇戲嗰個靚仔,係超雲死黨 Vincent個 friend,都係 ABC,屋企有啲家底。超雲第一次見對方已經有 feel,交換電話之後好快就單獨約會。」

超雲攜新歡上場勁風騷,反觀被丟棄的陳山聰不堪人財兩雙,頻頻找好友及親人飲酒買醉,鬱悶難舒。繼早前找來好友郭政鴻訴苦後,周一( 27日)晚,其胞兄 Joseph亦出動安慰失雲聰。

當晚 7時許,山聰由胞兄駕車到紅磡「一品雞煲火鍋」買外賣。其間他見傳媒影相,強擠笑容,但難掩殘爆面容。記者問他近況,他笑笑口死撐︰「幾好呀!」但當記者問到超雲新戀情時,他突然面色一沉說︰「我唔會再答佢啲嘢!」問到會否祝福超雲,山聰木口木面當聽唔到。

低胸會仔

上周六( 25日)一身 casual打扮的超雲高調與新歡到 IFC睇《狂野時速 6》。記者發現她上衣單薄,更微露事業線。散場後,超雲與新歡分頭走,超雲被問到是否有新戀情時,風騷答:「嘩,邊有咁快呀?」換句話說,她不排除與「新歡」發展的可能啦!

25歲 ABC

超雲新歡年約 25歲,身高五呎十吋,身形中等,屬 ABC一名。當日他亦以 casual打扮密會超雲,與超雲襯到絕,不過他一見記者影相,便全程頭耷耷,非常怕醜。

寓意戀情萌芽

周一( 27日)淩晨,超雲於 instagram上載一張盆栽幼苗相,更寫下:「種了三日,已經長出小草了。」擺明寓意與新歡的戀情正在極速萌芽,低調地肉麻。

密友做媒

據知超雲透過密友兼形象指導 Vincent介紹下認識新歡。超雲與 Vincent相交多年,私底下更以「 Ba Ba」(爸爸)稱呼對方。

特價隊啤買醉

買完外賣,山聰返回胞兄東湧寓所「水藍•天岸」稍作逗留。十多分鐘後,兩兄弟齊齊步行至附近的酒吧「 Zentro Garden」隊啤。不過,冇超雲照的山聰,今時唔同往日,連隊啤都揀特價時段。兩兄弟談心一小時左右便離去,埋單一百蚊有找,認真慳!兩兄弟意猶未盡,之後再返回 Joseph寓所,至深宵仍未見出來。看來山聰有大把「苦水」要向胞兄傾訴。

投靠關楚耀

《 Face》圖片

山聰箍煲無望,無綫亦唔肯接收。為求𢱑撈,月中他就被拍得透過關楚耀(中)的介紹,與沈嘉偉主理的 I.T高層會面。

蒲到爛醉

《 Face》圖片

為了成功投身時裝界,陳山聰陪 I.T高層飲到爛醉都在所不計。飛的返家,更有想嘔跡象。

失 80萬廣告

超雲話咁快投入新戀情,但早前依然發緊「豪門夢」的山聰,卻一直蒙在鼓裏。據知山聰月初由英國返港後,韓國醫療集團 REGEN曾高薪找他出任代言人,但他卻為箍煲痛失 80萬廣告。

據知 REGEN好有誠意,初時出價 40萬搵山聰做半年代言人,還表示會掟百萬做密集式宣傳,令他曝光率大增。雙方初次商討是山聰從英國箍煲返港後第二天( 5月 4日)。初時山聰都表示有興趣,只欠細節未傾。不過,自超雲 5月 8日從英返港,山聰態度突變,更向廣告商開出天價,聲言要 100萬才拍。

「其實山聰當時心大心細,佢以為同超雲仲有得𢺳,怕女友唔鍾意佢拍廣告,於是特登開個天價,諗住拖住廣告商先,再靜觀其變。後來廣告商肯加碼至 80萬,但佢連覆都唔覆。拖拖吓,人哋見佢遲遲未覆,咪不了了之。最近他主動翻𢱑話 80萬都 OK,但廣告商已另覓人選。」知情人說。

就此事向 REGEN負責人馮小姐求證,她表示︰「係有搵過山聰做代言人,皆因覺得佢潮人形象啱。(係咪 80萬搵佢拍?)廣告費係商業秘密,不便透露,但佢都值呢個價,我哋好有誠意同佢合作!(最後因為山聰出天價傾唔掂?)每個人心目中都有個價,呢個係原因之一,但我亦唔排除將來大家有合作。」

操弗再戰娛圈

昔日,超雲與山聰相戀,不但要求男友與多年髮妻 Pony離婚,為了將山聰升呢,更要他與圈中人斬纜及謝絕一切藝人工作。而山聰為求入豪門,不惜得罪圈中好友及監製,全職侍候女友。現在,他不但返唔到娘家無綫拍劇,更為箍煲連 80萬廣告都冇埋,見財化水,犧牲認真大。

痛定思痛,山聰豪門夢醒,惟有積極另謀後路。近日他頻頻健身,務求以最短的時間操弗身材,更聯絡好友關楚耀,打算開闢時裝品牌。儘管「四失」,路還是要繼續行,山聰硬住頭皮聯絡以往的圈中好友,希望有轉機重返娛樂圈。冇得做賭王女婿,惟有繼續返回現實世界捱騾仔!

整容一站式

開價 80萬搵陳山聰接拍美容廣告的 REGEN,中文是「韓國麗珍醫療集團」,由醫學面部護理到隆胸削骨等整容療程,統統有齊,是一站式美容整形服務。 REGEN 04年於韓國成立,去年 6月才正式登陸香港,於旺角和尖沙嘴設有專門店。

三太:超雲人生經驗未夠

三太早前接受王賢誌( Vinci) Now102觀星台的《 Vinci Code》訪問,三太指超雲為表支持母親,曾主動提出有意出任東華總理一職。三太在節目中說:「大女(超雲)為支持我做主席,提出做總理嘅要求,不過我覺得唔適合,因為佢嘅人生經驗唔夠,起碼到三十歲先啦!我成日叫佢哋學習放低,佢哋唔開心係因為介意別人嘅睇法,而且我要佢哋學習原諒別人,要寬恕別人,自己才有得着。我都明白要去到某個年紀,佢哋先會感受我講緊乜!」

三太為女解圍

超雲與山聰拍拖至分手,都成為大眾焦點,但二人卻甚少向傳媒交代戀情,故三太陳婉珍每次出席東華活動時,例必被記者追訪。

孖公仔

向來衣着大膽的何超雲,每次拍拖愛以情侶裝見人,為求襯到絕,她決心改變自己形象,務求打扮與另一半愈見相近。難怪她與新歡睇戲時,又突然轉 casual look啦!

浮誇扮潮

她與陳山聰拍拖時,力改對方形象,令他衣着品味大改變,出街化妝之餘,更着透視裝配大件飾物,愈變愈妖。以往重視形象的陳,身材更變得脹蔔蔔,肥成個碼。而超雲為了配合山聰妖冶形象,就染了一頭金毛,更經常以全黑 look形象示人。

青春日系

《 Face》圖片

超雲是何家掌上明珠,所以她必以歐美貴婦打扮出入 ball場。 10年,她與主修時裝設計的皮草太子爺王大業拍拖時,衣着卻 180度轉變,玩青春少女形象。曾指最憎㗎妹打扮的她,為了襯男友,索性轉玩日系 look,淡妝加熱褲。

何家女多戀事

賭王何鴻燊兒女戀事一向惹人關注,三、四房兒女的私生活多姿多采,戀事浪接浪。除超雲外,三房的超蓮和四房的超盈,近日又有新聞。

超蓮 力撐男友

三房何超蓮與緋聞男友吳克羣打得火熱,早前男方在微博留言:「閉上眼睛忍着呼吸!」暗指自己於台灣金曲獎入圍名單榜上無名,超蓮即時出面力撐指:「這麼好的專輯都沒有入圍!台灣金曲獎太不公平了!」二人戀情愈來愈浮面。

超盈 再撻愛兒

10年,有傳四房何超盈搭上愛作男性打扮、林建嶽細女林愛兒。早前她發生迷遊銅鑼灣事件,愛兒未有力撐之餘,更與其他女伴夜蒲,一度有指二人決裂。不過上周超盈被拍得與愛兒及其母謝玲玲等,一家同遊澳門,二人同性關係再度升級。

其他影片


鍾意就快D Share啦!