掃呢頁CODE去手機

2013年5月22日 星期三

謙謙愛蜜糖色內衣

video


謙謙愛蜜糖色內衣

千語見家長 鎖定峯峯結婚

昨午吳千語跟羅仲謙到西九出席內衣品牌活動,現場有模特兒穿內衣行騷,美色當前謙謙仍目不斜視,他笑說:「驚俾人畫虛線,唔敢望。」他表示鍾意蜜糖色內衣,因貼近膚色,問楊怡鍾意哪款內衣?他尷尬說:「嘩!你哋問番佢,我冇送過內衣褲畀人,唔清楚佢size,自己都未收過女人送內衣。」



■羅仲謙站在內衣女模中間目不斜視。

謙謙否認跟岑麗香拍劇擦出愛火花:「梗唔係,佢係好好拍檔。」問楊怡有否呷醋?他扮儍反問:「點解會呷醋?」

採訪:魯萍

攝影:陳慧安



■千語BB昨日出席內衣品牌活動表演魔術,她坦言視林峯為結婚對象。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!