掃呢頁CODE去手機

2013年5月22日 星期三

窮途出路 𦧲關楚耀搭路 四失聰買醉𢱑撈 I.T




17/5缺德吐口水

嘔完一大輪,一落車,陳山聰仲放飛劍吐口水,以往嘅上等人品味完全唔見曬!定係一直都冇?

真面目

窮途出路 𦧲關楚耀搭路 四失聰買醉𢱑撈 I.T

隨着賭王何鴻燊千金何超雲宣布 single,並將陳山聰降呢為「好朋友」,「雲山戀」 2年情正式玩完。

曾經自由出入陽明山莊,「四失」之後,陳山聰迫住搬回九龍灣居屋麗晶花園。前路未明,他又得罪添哥李添勝自斷無綫米路,唯一揸手,是與前度合作的時裝品牌。

為求在時裝界打滾搵食,四失聰只好向現實低頭,厚住面皮死𦧲關楚耀博 friend。上週五( 17日)終於成功與 I.T高層會面,據知四失聰在飯局中狂 hard sell,整晚陪酒又轉場唱 K娛賓,回家中途仲在的士上醉到嘔,認真折墮呀!

今年 4月,「雲山戀」戀情告急,有傳陳想投資時裝生意,可惜與超雲發生金錢糾紛,令超雲發表「 Love=Money」,避走倫敦。為挽救戀情,陳山聰追到英國求箍煲,本刊更拍得他們在英國的「最後晚餐」。雖然,陳山聰曾陪超雲再遊葡萄牙,但奈何超雲仍決定分手,跟陳山聰做「好朋友」,陳山聰只好接受四失(失戀、失財、失事業、失形象)現實,豪門夢碎。

當晚陳山聰戴住嘅白色膠表,就係佢嘅自家品牌,難得同枱成班潮人,陳山聰當然戴出嚟 sell吓。

負責搭路嘅關楚耀,出名有義氣,當晚刻意同陳山聰前後腳走,好明顯唔想同對方扯上關係。

10萬卡地亞變膠表

當日英國箍煲失敗回港,陳山聰仲戴住十幾萬嘅 Cartier情侶手表,如今要 sell膠表,唔知佢戴唔戴得慣呢?

搭路散貨

陳山聰到倫敦的箍煲行動失敗,獨自返抵香港,並開始四出𢱑撈。知情人士說︰「陳山聰話唔想再拍劇喎,其實之前佢同超雲喺大陸開廠,自己設計咗批衫,仲有幾款手表,不過𠵱家分開咗,佢就好頭痕,一嚟唔想嘥咗批衫,話曬佢係掛名自己設計,二嚟梗係想賣咗批貨賺錢救急先啦!」

據知,陳山聰回港後不斷致電相約一些時裝達人,更向沈嘉偉的時裝王國 I.T埋手,又死𦧲只見過一次面的關楚耀搭路,上週五終於搞咗個 I.T飯局。

當晚 7時左右,陳山聰單拖到銅鑼灣的明星飯堂「心燒食堂」,之後關楚耀、 I.T一名高層,和金龍醒獅團的潮人薑偉池逐一到達,一行 7人的潮人團坐在 VIP房,一傾就傾到 12時多才離開,之後再轉場跑馬地 Alabar。

超雲於 09年開設嘅時裝店「 Chew Closet」,除賣二手衣服外,仲會到外國入貨,去年更在大陸開廠,放手俾陳山聰設計男裝;分手之後,唔知批貨會點處置呢?圖片

超雲心情靚

在微博宣布分手之後,超雲心情似乎唔錯,上週六相約好友晚飯,本週一又再和女友人 high-tea。

5月初,本英國直擊兩人「最後晚餐」,兩人同屋竟然冇乜交流。

唱〈早班火車〉娛賓

已經飲到 high high地的陳山聰,去到酒吧門口仍死拉住關楚耀,關無奈再陪他繼續飲。據知當晚他們坐在大廳,陳山聰一有機會就向 I.T高層猛 sell,「佢除咗想喺 I.T度賣自己批男裝外,仲力 sell自己當晚戴住嘅白色膠表,話係自己設計喎!全晚不停咁 sell,好鬼主動!」。直至淩晨 1時多,大醉的陳山聰歌癮大發,拉着關楚耀唱 Beyond的〈早班火車〉,酒吧內其他的客人才知道歌手出身的陳山聰在場。

杯杯清的陳山聰,突然離開酒吧跳上的士,直返九龍灣,開車不久,的士停在路邊,原來陳山聰要開車門嘔。到達麗晶花園,陳山聰仍然腳步浮浮,要坐在公園定一定神兼搵門匙,非常狼狽。記者致電關楚耀經理人 Sian,她表示︰「其實真係唔熟,見過一兩次,只知道佢係阿池(薑偉池)嘅朋友,其他唔講咁多喇。」

開車門嘔

的士開車冇耐,司機突然停埋一邊,原來陳山聰飲大咗要嘔呀!

嘔完之後,好心司機仲遞埋紙巾招呼陳山聰。

企唔穩

企又企唔穩,陳山聰要坐低搵番條門匙,一仆一碌先行到返 400呎居屋門口。

型男撐 I.T

沈嘉偉的時裝王國 I.T,每次搞活動,都有班型男支持,除了郭富城、張智霖,連新晉的餘文樂、關楚耀、周柏豪都是 I.T「一家人」,陳山聰今次的確冇搵錯人,曾有「潮山聰」之稱的他,如今變四失聰,能否與 I.T合作,睇嚟佢要再執執自己個形象先囉!

關楚耀入行至今都由 I.T贊助服裝,雖然同陳山聰唔算好熟,但都幫忙 line up飯局。

沈嘉偉的時裝王國,多年來都有唔少紅星追捧,不時會幫明星與知名品牌 crossover,難怪個個都恨黐關係。《忽然 1周》圖片



鍾意就快D Share啦!