掃呢頁CODE去手機

2013年6月5日 星期三

外母狂掃 4物業 陳豪 400萬禮金娶茵媺




有餡 2個月

請大假前最後一套劇《單戀雙城》發現有喜, Aimee完成外景由馬來西亞回港時,陳豪即撲機場接載有餡未婚妻。《蘋果日報》圖片

封面

外母狂掃 4物業 陳豪 400萬禮金娶茵媺

《金枝貳》曲終人散,宣傳活動男主角陳豪連場缺席;《情越海岸線》劇情進入高潮,女主角陳茵媺( Aimee)又係唔見影,仲辭演埋新劇《寒山潛龍》;金童玉女夾埋潛水,難怪雙喜臨門傳言滿天飛!

週日( 2日)男主角陳豪首次露面,標曬汗笑到青筋都爆埋話所有祝福照單全收,擺明默認女友有喜。據知原來對外未公開得住,對內陳豪經已籌備婚事成年,唔只在港 3,000萬獨立屋畀未來老婆揸手,巨額禮金亦早於去年過戶至未來外母名下,而準外母更於去年狂掃 3層樓,連早於 08年購入的商業單位,一共 4項物業揸手。

有名你叫筍盤王,陳豪做嘢大家放心!

月 8日, 32歲陳茵媺第一次亦係最後一次參加新劇《情越海岸線》宣傳,之後即告潛水。自此以後雙陳戀雙喜臨門消息愈傳愈盛、偏偏兩位主角就夾埋失蹤。繼早前終極避席無綫曬冷世界杯宣傳活動後,週日( 2日),男主角終於露面,無需正面承認喜訊,遮都遮唔住的歡顏已經說明一切。

最後露面

在馬來西亞外景期間發現有餡, Amiee即時向無綫請辭古裝劇,連擔正的《情越海岸線》宣傳都僅出席上月 8日一日咁大把,即告失蹤。

多倫多安胎

出名爽直有禮至受傳媒歡迎,爆喜訊後首次露面,陳豪被半百傳媒包圍恭喜,筍盤始終唔肯正面回應:「多謝大家一直關心,大家嘅心急我感受到,但請畀多啲耐性我,有好消息會公布,容許我保持低調態度,唔係唔講,真係有好消息就講。」

叫大家畀啲耐性,當事人就春風滿面笑到爆青筋,據悉雙陳確係好事近。據知,兩個月前,陳茵媺在馬來西亞拍攝新劇《單戀雙城》期間,因為身體不適求診。本來以為疲勞過度及中暑,原來係有餡。即時向無綫提出休長假,並秘密返回多倫多老家安胎。

多倫多直擊

陳茵媺係家中長女,有一個細佬,同父母感情一直好好, 07年方逸華表弟黄家禧(左二)兒子結婚擺酒,陳茵媺都有帶同父母出席。

一向愛買磚頭的陳母 08年已買入一商業單位,去年動作特別多,一口氣買入多倫多市區 3個公寓單位,更與陳父即時搬入位於 Brookers Lane的海景單位自住。

送樓做禮金

Aimee父母都鍾意買磚頭,早年陳父便被拍得同茵媺睇樓。圖片

懷孕一事雖然係意料之外,不過據悉雙陳戀發展兩年,雙方已有默契於今年拉埋天窗。 10年因為拍攝《心戰》撻着,同年尾陳豪已經與 Aimee於深井碧堤半島同居,而拍拖兩年來,陳豪多次飛往加拿大拜會 Aimee雙親,據悉去年飛加行程密集,正是為提親及向未來外母奉上極有誠意的禮金。

本刊發現,去年傳出飛加提親不久,陳母忽然在所居的多倫多大手筆購入 3幢物業。去年 10月, Aimee父母更齊齊遷入 61萬加紙(折合約 460萬港幣)所購的海景高級公寓自住,盡顯女婿陳豪誠意。

陳豪:有好消息會公布!

國寶晶晶有喜,霍啓剛話:「祝福全部收到!」即係暗示大家冇恭喜錯。今次 Aimee有喜,陳豪週日( 2日)出關回應又學人講:「祝福全部收到!」兼且笑到標汗又標青筋。重點係,佢唔係否認,而係話:「有好消息會公布!」

記:記者 陳:陳豪

記:係唔係有喜事公布呀?

陳:未有呀!多謝大家一直關心。大家嘅心急我感受到,但請畀多啲耐性我,有好消息會公布,容許我保持低調態度,唔係唔講,真係有好消息就講。

記:係唔係驚未夠三個月 BB小器呀?

陳:真係有好消息會同大家講呢!

記:你個樣人逢喜事咁好開心喎!

陳:冇,係你哋興奮令我開心啫,你哋嘅祝福全部收到,心急亦 feel到。

記:準備好做爸爸未?

陳:到時就會知,我哋兩個都鍾意小朋友,哈哈哈!

記:你鍾意生男仔定女仔?

陳:都鍾意,有好消息話畀大家聽。

記:聽講 Aimee今次會選擇順產喎?

陳:呢樣嘢我唔識點答你。

記:有傳言話你哋舊年放假已經喺巴黎影咗結婚相?

陳:唔講得你知!

陳豪婚後從商

記者連日分頭在陳家位於多倫多的多處物業守候,都不見有餡 2個月的陳茵媺蹤影。兩老自住的 Brookers Lane海景公寓,亦只見疑似陳父曾落樓檢查信箱,忽然匆匆上樓。簡單例行動作,陳爸爸就似足特工一樣,謹慎張望又極速行動,相信懷孕兩個月的陳茵媺最大可能是與父母同住,放便照顧安胎。為免大肚照曝光及被打擾,足不出戶乖乖靜養。

據知情人士透露,雙陳婚禮會照原訂計劃,下半年在多倫多舉行,等待 Aimee生育後恢復完畢,才會回港補擺喜酒招呼圈中朋友。

與無綫長約未完,雖然為安胎辭演《寒山潛龍》放長假,婚後 Aimee會繼續拍劇,陳豪就落實不再與無綫續約,還在內地電視節目自爆會轉行經商:「我一直想找點生意做,不想等到 50歲才創業!」今年陳豪都 42歲,結婚生子再轉埋行,仲唔係今年做曬?

金童玉女好事成雙,未滿約陳茵媺坐月後會回歸電視台,不過陳豪就會完成多年心願,投身商界。

陳豪嘅醫生父親喺佢細個就已經過咗身,所以陳豪同媽咪同阿哥感情好好。佢哋一家三口早年移民澳洲,現已回流香港。陳茵媺肚皮咁生性有餡,最開心肯定係陳母。《蘋果日報》圖片

《忽然 1周》圖片

《心戰》撻着

10年尾《心戰》飾演兄妹而撻着,陳豪陳茵媺拍拖 2年就已經決定結婚,所以話婚姻唔係睇拍拖幾耐,係睇適當時候遇上適當嘅人。激死拍拖 6年得個桔嘅廖碧兒喎!

夏薇頂上

由於茵媺忽然有餡,原本由佢做女主角的《寒山潛龍》,由林夏薇頂上。

告別作

年尾滿約後就唔再做無綫親生仔,即係話同法拉(小圖)合作嘅台慶劇《傳愛事務所》就係陳豪告別電視作。

門當戶對

筍盤陳豪鍾意買樓,陳茵媺出道 7年,一賺又係買樓,又會咁啱,千萬禮金到手,陳母舊年都嗱嗱聲入手三層樓自住兼收租,雙陳聯婚,各有揸拿,呢啲咪門當戶對囉。

陳父陳炎森於土瓜灣經營茶餐廳,陳父佔 20%股權。不過職員都說陳生不在港,沒見過他返餐廳幫手。



鍾意就快D Share啦!