掃呢頁CODE去手機

2013年6月6日 星期四

周潤發 黃曉明 鬥耍




發哥發嫂壓軸出場。

同你吟一吟

周潤發 黃曉明 鬥耍

舊年開始幫 Hugo Boss做代言嘅周潤發,上星期四(五月三十日)喺上海出席品牌時裝騷,大會刻意搵咗發哥舊拍檔鍾楚紅,再加埋黃曉明、陳妍希做嘉賓,原裝貨 mix山寨版。

對於導演彭浩翔想搵發哥搭紅姑拍《春嬌與志明一家》,發哥一腳交咗個波俾紅姑:「紅姑點可以做餘文樂阿媽呀?叫餘文樂做佢老豆就差不多!」

至於早排再做手術,攞番傷腳入面啲鏍絲出嚟嘅黃曉明,當日仲要篤住枴杖行,有傳媒同海綿蛋糕推銷陳妍希又係叫 Baby,黃曉明諗都唔諗:「自己的女人喜歡一個就夠!」隔空向女友 Angelababy派定心丸。

兩哎吔師徒,鬥快閂後門,同一招,順水推舟。

傷腳要用枴杖嘅黃曉明讚陳妍希瘦咗,氹到啱啱 30歲生日嘅壽星好開心。

同《戰狼 300》男主角 Gerard Butler握手 say hello,紅姑照例唧出「風情萬種」表情。

紅姑 tube dress上陣 sell性感,不過,一雙壯臂,更加無所遁形。

國際品牌活動請嘉賓都要國際化,台灣代表有林志玲,韓國就搵咗權相佑。



鍾意就快D Share啦!