掃呢頁CODE去手機

2013年6月7日 星期五

陳茵媺秘入院婦檢 加國湖景屋養胎




陳豪陳茵媺情侶檔入曬屋,就連上年無綫台慶亦被安排繑住手行紅地氈,估唔到咁快好事近,結婚生 B打孖上。

大封面

陳茵媺秘入院婦檢 加國湖景屋養胎

陳茵媺與陳豪拍拖兩年多,終於未婚有餡。懷有「 Mo B」兩個月的陳茵媺,即時辭演新劇《寒山潛龍》,急返多倫多娘家安胎待產,由母親全天候照顧。

本刊記者在陳茵媺多倫多寓所連日守候,但她為免「小肚」曝光,選擇足不出戶,不過其寓所附近的餐廳職員卻認出陳氏母女。記者更發現陳茵媺父母在加國是大業主,共擁總值 4千萬港幣的 6個物業及 4個車位。陳茵媺現時住的湖景屋,正是陳母送給她的嫁妝。

本刊早前更拍下陳茵媺單拖入醫院做婦科檢查,似乎她一早準備好為陳豪繼後香燈。

滴汗爸爸

周日( 2日)陳豪面對半百傳媒大逼供,顯得不知所措,標汗現青筋,仲傻笑迴避問題。最終抄足霍啟剛口吻話:「你哋嘅祝福我全部都收到!」默認女友有喜。

42歲的「筍盤王」陳豪, 2010年拍《心戰》與陳茵媺撻着,女方即時被私有化,雙陳更二合一情侶檔狂接騷揾真銀。兩年間二人屢傳結婚消息,最近終於搞出「人命」。陳茵媺自上月 8日出席新劇《情越海岸線》宣傳後,至今未有露面,原來她懷有「 Mo B」兩個月,更秘密遠赴多倫多老家安胎。

湖景屋做嫁妝

本刊記者幾經轉折,終查到陳茵媺父母在多倫多原來是大業主,兩人共擁有 6個物業及 4個車位,陳茵媺正身處其中一個面積接近 3千呎的高層湖景單位。據知該湖景屋是陳母去年買給女兒的嫁妝。知情人士透露:「去年陳豪見過 Aimee(陳茵媺)父母,初步傾過今年會結婚。陳媽媽去年 10月,就喺多倫多買咗間湖景屋俾個女做嫁妝。今年初先裝修完,依家全家搬咗入去,方便照顧大肚 Aimee。」

記者連日在大廈外守候,那裏空氣清新,面對無敵大湖景,絕對心曠神怡,非常適合懷孕中的陳茵媺安胎。本周一( 3日)記者帶同水果籃,到湖景屋探望懷胎兩個月的陳茵媺。記者一開始就向大廈保安員說出該單位戶主姓陳,保安員即拿出住戶名單,核對資料正確後,就致電陳茵媺的單位。經過一輪對話後,保安員表示陳姓戶主不認識我們,禮貌地請記者離開。

記者其後到附近一間西餐廳用膳,當拿出陳茵媺及其家人的照片給其中一名侍應過目,侍應望了 5秒便認出陳母是熟客,經常來吃早餐,最近一次陳茵媺亦在場。他說這一帶唐人不多,所以不難認出她們。

陳茵媺寓所的保安員嚴守崗位,未經屋主許可,陌生人根本無法上門,陳茵媺可安心養胎。

寓所附近的西餐廳侍應表示陳母經常幫襯,最喜歡坐戶外的位置,最近一次陳茵媺亦在場。侍應更表示兩人似姊妹多過似母女。

婚前養和檢查

32歲的陳茵媺有喜兩個月,男友陳豪緊張之餘,家人亦十分擔心。事緣 4月尾陳茵媺在大馬拍《單戀雙城》時,因懷孕引起身體不適,頭重重兼容易疲倦,她誤以為感冒,竟飲感冒茶了事。後來月事遲遲未到,去看醫生才知道自己懷孕。據知陳茵媺母親立即叫女兒盡快返多倫多老家,讓家人好好照顧她的起居飲食。

其實,陳豪與陳茵媺早已為結婚生仔做好準備。本刊去年 7月影到戴着墨鏡的陳茵媺獨自步出養和醫院,原來她去醫院是做婚前婦科檢查。知情者透露:「 Aimee同 Moses(陳豪)都好注重健康。為咗生個健康 BB,舊年佢哋喺養和醫院做過體檢,檢查雙方有冇地中海貧血或其他家族遺傳病。體檢 pass咗,佢哋先放心『造人』。」

入養和婦檢

去年 7月,陳茵媺秘密入養和做婦科檢查,被本刊記者撞正。當時她只說普通身體檢查,但據知陳豪亦前後腳到養和,作婚前檢查。

抱洪天明仔

一向鍾意小朋友的陳茵媺,懷孕前專登探望好友周家蔚,還手抱未足月的 BB,母愛氾濫。

緊張接機

5月 4日陳茵媺拍完《單戀雙城》由大馬返港,已知女友有喜的陳豪緊張得親自接機。

請假傾婚事

陳豪早前以三千多萬買入大埔比華利山別墅作新愛巢,又積極籌備在港島開設咖啡店,更講到明不想陳茵媺再辛勞工作,想獨力搵錢孭起頭家。

陳茵媺急告假返加國,陳豪早前亦連場缺席《金枝貳》的宣傳活動,原來是秘密赴多倫多與嶽母傾婚事。知情人士透露:「阿 Mo(陳豪洋名)知道 Aimee有咗,即時同無綫請假缺席《金枝貳》宣傳活動,佢趁呢段時間過去多倫多同嶽父嶽母傾婚事。其實大家都有曬共識,會喺多倫多註冊, BB出世後先至補擺酒。至於禮金, Aimee父親都話唔太重要,最重要係陳豪錫 Aimee。」陳茵媺雙親在加國有大把物業,個個月有租收,陳爸爸退休前是工程師,媽媽是教師,屬中產家庭。即使陳爸爸現已退休,但有物業及大筆退休金,生活絕對無憂,所以亦唔着緊陳豪俾多少禮金。

最後性感

陳茵媺早前接拍面膜廣告大露事業線,將為人母的她,相信以後的性感尺度會大幅收窄。

告別作

Man爆的陳豪講明唔俾陳茵媺再捱世界,這套 TVB劇《單戀雙城》可能會成為陳茵媺的告別作。睇怕日後該劇的宣傳活動,陳茵媺都難以抽空出席。

默認做老竇

周日( 2日),陳豪自陳茵媺傳出有喜後首次露面,即被半百記者包圍大逼供,陳豪滴曬汗、笑曬口回答記者提問,不斷重複將會有好消息公布,默認陳茵媺有喜。

記:記者陳:陳豪

記:係咪公布喜事呀?

陳:大家嘅關心同心急我完全感受到,俾多啲時間同耐性,必定同大家公布。

記:喺咪籌備緊呀?

陳:有好消息會向大家公布。唔方便透露太多,留番啲空間容許我保持番自己嘅低調。唔係話唔會講,我阿 Mo份人有好消息一定同大家分享。佢(陳茵媺)依家喺加拿大放緊假,有家人照顧,期待俾好消息你哋。

記:同 Aimee提咗親未呀?

陳:唔講得俾你知喎。

記:之後會唔會唔俾 Aimee再拍劇?

陳:唔會!

記: Aimee放假會放幾耐?

陳:……唔知道喎!你呢個問題,我唔知點答你喎。

記: Ready做爸爸未呀?

陳:我諗到咗嗰個時候我就會知道。

記: Aimee係咪順產?

陳:(大笑)你唔好裝我呀!

記:係咪積極睇舖位做老闆, Aimee做老闆娘?

陳:唔會俾佢辛苦,我做就得喇!

陳茵媺向無綫請長假,據知預產期在明年 1月,但她仍有一年合約在身,理論上產後要拍劇還債。不過陳豪講明唔俾女友再拍劇,睇怕陳茵媺再拍劇的機會好微,無綫又少咗一名當家花旦。

雙陳傳喜事,網上討論區反應熱烈,難得兩人的粉絲一面倒支持,證明兩人人緣好。

粉絲祝賀

舊愛酸溜溜陳豪舊愛廖碧兒上周五(5月 31日)出席活動時被問及陳茵媺有喜,她酸溜溜說:「冇留意,我喺內地忙拍劇,如果係真都會短訊祝福。」

陳母物業

無敵湖景屋

位於多倫多 Brookers Lane的無敵湖景屋,是陳母上年 10月買入,是同區最新落成的高尚 Apartment。

陳茵媺所住的高層單位坐擁無敵湖景,大露台可望到[闊湖面及多倫多地標CN TOWER。

屋內間隔四正,環境開揚又光猛,飯廳落地玻璃連住露台,可一邊食飯一邊看日落。

陳母在多倫多手揸 4個物業,除了湖景屋外,還有兩個位於市中心的住宅及一個商業單位,全部都是近兩年才買入。

陳父物業

據知陳茵媺父母與方逸華有親戚關係, 07年方逸華表弟黃家禧(左二)兒子結婚擺酒,陳茵媺父母亦有到場。

陳父在多倫多有兩個物業,其中一個位於 Beverley St,但現場所見似荒廢了一段時間,沒有人居住於此。

陳父 89年買入的平房現租給外國人居住,每月收租約 3萬港幣。

大懶蛇蝦老竇

陳茵媺現懷胎 2個月, BB將會在明年 1月出世。玄學家麥玲玲表示, BB屬蛇,應該會係條靚蛇。「蛇 B性格會冇咁進取,大懶蛇冇乜紀律,要多啲推動力先得。陳豪屬豬今年沖太歲,蛇 B會利佢,不過呢個豬老竇會俾蛇 B蝦。陳茵媺屬雞,蛇雞相合, BB會黐媽咪多啲,呢個小朋友會好靚,仲好獨當一面㖭!」

大肚茵媺懵盛盛

陳茵媺都算大懵, 4月初跟大隊去大馬為新劇《單戀雙城》拍一個月外景,竟然連自己有咗都唔知,仲走去瞓吊牀、食雪糕、跳起影相同飲感冒茶。到 4月尾身體不適去睇醫生先知有喜,難怪要即時飛返娘家安胎啦!

瞓吊牀

嘆雪糕

跳沙灘

作感冒

陳豪買定愛妻屋

陳豪成熟穩重又善於投資,手上除了持有將軍澳都會駅單位、一間西貢村屋及銅鑼灣一舊樓單位外,原來早於 04年,他便與家人聯名,以 120萬購入柴灣工業城一個寫字樓。自與陳茵媺拍拖後,陳豪更認定對方是結婚對象,除早年以 2萬 2千元租住深井碧堤半島同居外,更儲定彈藥吼準時機買屋結婚。

今年 4月,陳豪為給女友驚喜,由搵樓、睇樓到撲槌,都親自出馬,最後以 3,368萬購入大埔比華利山 4,000呎獨立屋,更打算在樓契中加上女友名字。陳豪呢間愛妻屋私隱度高,守衞又森嚴,大廳對住無敵大海景,最適合陳豪一家三口居住啦!

碧堤半島月租 2萬 2千

大埔比華利山別墅 3,368萬買入

Bingo後的母親節

發現自己懷孕後的陳茵媺在母親節當日,不禁在微博祝福天下母親,當然包括佢自己啦!



鍾意就快D Share啦!