掃呢頁CODE去手機

2013年6月7日 星期五

腎病女反叛難教 古明華:我嬲到衝落街!




2/6一家嘆茶

本周日,古明華同妻女晨早出街嘆茶,之後三人一同步行回家,沿途一家人有講有笑。

娛聞樂

腎病女反叛難教 古明華:我嬲到衝落街!

去年憑《巴不得媽媽》勇奪「最佳男配角」的古佬(古明華),工作愈來愈忙碌,走紅的代價便是犧牲陪伴家人的時間。現忙於拍攝新劇《貓屎媽媽》的他,就連下周日(16日)的父親節也未知有否時間跟女兒慶祝。

雖然為口奔馳,但僅得一粒女的古佬,對女兒 Tammi照顧周到。十五歲的 Tammi,三年前患腎病,至今仍要定時覆診及食藥。見女兒長期受病魔煎熬,古佬一直心痛女兒。

多年來,古佬只打過女兒一次:「 Tammi小二時發脾氣唔做功課,我忍唔住用間尺,好大力打咗佢手仔一下。」而正值反叛期的 Tammi,早前貪玩打機夜瞓,話極唔聽,甚少發火的慈父古佬,由於憂心愛女病況惡化,最後嬲到衝落街,女兒才識驚改過。

女兒的腎病是長期戰爭,所以古佬兩夫婦不但細心照料愛女飲食,每天管接管送,對女兒更是百般遷就。不過,近日古佬見女兒 Tammi開始懂得關心他,令他心中暗喜:「我估今年 Tammi可能會同我慶祝父親節,希望唔係我一廂情願啦!」

3/6 派對接送

本周一是 Tammi學校假期,古明華夫婦早上十時多送女兒到長沙灣參加同學的生日派對,古太 Terri更親自為女兒開車門,照顧周到。

月花萬元醫病

令 Tammi突然「長大」,源於兩父女一個月前的冷戰。 Tammi三年前開始患上「腎小球炎症」,病發時需要在家休養,試過嚴重到全身水腫,每月單是醫藥費曾經花近萬元。最近一年 Tammi身體轉好,惟每月仍需定時覆診食藥,但醫藥費已減少至 3千蚊,上學率亦由 7成上升至 8成。

康復在望,但 Tammi見身體稍為好轉,加上正值青少年反叛期,近日沉迷打機,屢勸不聽。愛之深,責之切!眼見女兒捱眼瞓打機,憂心女兒健康的古佬,佛都有火。

古佬說:「我之前已叫老婆同個女講,要佢學習分配時間。佢有病喺身,仲成日掛住上網打機,玩電腦,唔肯早啲瞓,咁對身體好壞。嗰日得我同 Tammi喺屋企,我特登唔出聲,望住佢足足一小時。點知佢完全冇反應,仲照玩,我真係好嬲嘭埋度門,衝落街冷靜咗兩、三個鐘。我走咗 Tammi至知大鑊。第二日起身,個女喺 WhatsApp度知衰認錯。之後我再同佢傾咗兩個鐘,解釋我嬲都係為佢好。」

古佬指 Tammi的病有望在十八歲左右斷尾,屆時會考慮是否送她往美國讀大學,所以要賺多啲錢。

《蘋果日報》圖片

古佬人紅工作多,除了年初有份拍賀歲片《 2013我愛 HK》,在《 On Call 36小時 II》飾演一名力追蘇玉華的二世祖,又在《貓屎媽媽》飾胡定欣阿哥。

古太管接送

事實上,古佬與太太 Terri一直對女兒呵護備至。「佢每個朋友我哋都識,而且每日都係由老婆送佢返學放學,出街時都要報告行蹤。」雖然 Tammi現時就讀於觀塘區的福建中學,不過自女兒發病後,古佬對愛女管教已經放鬆很多。

古佬說:「佢係獨女,我點會唔錫。其實每次教仔女都係一次學習,我仲係學緊點做人老竇。佢成日話自己得十歲,向我詐嬌,成日俾藉口放縱自己,我覺得小朋友唔可以咁。不過,自從個女發病後,我明白最緊要佢健康,讀書只要盡力就得!」

扮色魔阿女投訴

出道初期,古佬飾演過色魔、變態佬,女兒向他投訴過被同學取笑。不過他轉做配音,女兒又反對說:「你喜歡演戲,為甚麼要揀配音?」果然是知父莫若女!

星爸唔易做

父親一向唔易做,如果仔女被病魔折騰,更是痛在父母心。做星級爸爸更難,好似周啟生咁,就因為獨留患有學習障礙的兒子在家,而被檢控。

李亞鵬

李亞鵬及王菲的女兒李嫣天生兔唇,兩夫婦頻頻撲撲,帶李嫣去美國進行多次手術,更成立「嫣然基金」籌款,幫助內地兔唇的小朋友,用心良苦。

陳錦鴻

五歲兒子陳駕樺,患上自閉症及語言障礙。陳錦鴻夫妻除了搬往郊區居住,又聘請 shadow teacher陪囝囝上學,陳錦鴻更曾停工一年,廿四小時貼身照顧兒子。近日一家三口為「協康會」宣傳,希望社會正視及幫助自閉症兒童。



鍾意就快D Share啦!