掃呢頁CODE去手機

2013年9月13日 星期五

童顏海味 趕搵人仔




雖然係中女之齡,不過海味的確 keep得唔錯,拍埋後生一截嘅徐子珊身邊,絕對唔失禮。

媽咪姐

童顏海味 趕搵人仔

46歲周海媚(海味)長期喺大陸拍劇拍戲,難得早排返無綫拍新劇《神槍狙擊》。前幾日,媽咪姐就喺宣傳活動上面見到佢,老實講,海味無論身形、樣貌絕對唔輸蝕俾後生廿年嘅徐子珊,神情同笑容仲有啲啲當年「小芙蓉」嘅影子㖭。

其他影片

見到海味山長水遠返嚟香港,諗住佢會喺香港住幾日,點知見佢做完活動,即刻去咗附近寵物店兜個 round,之後就直踩去機場上京,真係來去匆匆。媽咪姐問佢為乜咁趕?海味就話:「呢排都以內地為主,梗係賺人仔!人仔值錢嘛。嚟緊會拍內地劇同廣告,仲有兩部電影傾緊。」海味搵錢至上,再想見佢,睇怕要等無綫加人工至得啦!

海味喺寵物店同老闆打咗聲招呼,逗留唔夠五分鐘,就坐保母車直去機楊。

海味自己落手落腳搬行李入機場,再急急入閘。咁趕時間,唔知係咪想快啲返北京見細佢七年嘅男朋友仔呢!

其他影片


鍾意就快D Share啦!