掃呢頁CODE去手機

2013年10月18日 星期五

張堅庭爆鄧光榮畀錢陀地去玩 張堅庭,鄧光榮,




張堅庭爆鄧光榮畀錢陀地去玩



■鄧光榮被張堅庭踢爆以往一段跟陀地有關的軼事。

資深導演張堅庭經歷過拍片被收陀地的時代,圈中更流傳一個跟已故電影投資人鄧光榮有關的軼事。

張堅庭昨日說:「話說有人收陀地要3,000蚊,咁啱老闆、人稱大哥嘅鄧光榮在場探班,佢同製片話『收乜嘢陀地,等我同佢講』,講完佢返去同製片話『搞掂嘞,你過去畀5,000蚊佢』,製片問『佢收3,000蚊點解講完仲要畀多咗』,大哥就話3,000蚊係收陀地我就唔會畀, 5,000蚊係畀兄弟去玩就唔同。』」

張堅庭表示一般「收片」都是三數千元不等,那個年代很少會開到過萬要求,就算有都只是希望開天索價,等你還個價錢。另外,泰迪羅賓監製電影《山狗》時也遇過勒索事件,他一律報警處理,之後就找朋友幫手,他說:「朋友當差叫佢嚟睇住就冇事,去菲律賓拍《胡越的故事》都聽過有人勒索,但未到我,當地製片已經搞掂咗。」

採訪:李森



■張堅庭指以前陀地一般都是索數千元。圖片

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!