掃呢頁CODE去手機

2013年10月4日 星期五

洪永城麻甩 採礦扯煙




洪永城雖然貴為無綫當紮藝人,不過始終未脫麻甩本色,一班麻甩佬喺廟街吹水嗰陣,洪永城連扯兩支煙先頂到癮。

媽咪姐

洪永城麻甩 採礦扯煙

有線孖寶黃翠如同洪永城跳槽無綫後,因有高層餘詠珊力撐,於是長做長有,真係恨死隔籬。就講洪永城呀,做完《走過浮華大地》後,即接拍新劇《愛我請留言》,喺劇入面,仲拍住黃浩然做男二號。不過咁,正所謂「江山易改」,人紅啫,性格未必會變。前幾日,媽咪姐喺沙田撞到永城 BB,竟然見佢啱啱當街開完礦,手都未洗,就走入去無印揀衫,仲要逐件拎起喎,諗起都……

之後又見佢同幾個朋友去廟街打邊爐,但坐落唔夠半粒鐘,就要走出門口煲煙兼吹水。雖然最後都識整熄支煙揼入垃圾桶,但話曬依家出鏡率高咗,好多人認得佢,所以形象呢家嘢好緊要㗎,乜餘高層冇提點佢咩?

喺商場濕平嗰陣,洪永城忽然當街「採礦」,之後直殺入無印揀衫, Sales姐姐真係多得你唔少。

洪永城同黃翠如喺新劇《愛我請留言》分別為男二及女一。有高層「射住」,真係零舍唔同。



鍾意就快D Share啦!