掃呢頁CODE去手機

2013年11月27日 星期三

娜姐吸金胸器

video


娜姐吸金胸器

娜姐曬32D吸金 頂頸胸省招牌

周秀娜最近為自家內衣品牌La Miu拍攝新一輯宣傳照,穿上喱士bra和底褲的她倒瀉D奶,為讓這輯靚相達到最佳效果,娜姐自爆拍攝當日空肚上陣,她昨日說:「嗰日我只係飲咖啡去水腫,拍完先敢食嘢。」



■娜姐對內衣要求很高,每季必親自設計特別款式。

迎冬玩毛

娜姐為省靚招牌,不惜「乳」出驚人,一對頂頸胸令人喘不過氣,她笑說:「我除咗係用家,我都會幫手設計同畀意見,我要求質料一定要夠舒服貼身。呢個冬季仲為怕凍嘅姊妹設計咗毛毛bra,為咪咪保暖。」娜姐自爆家中衣櫃有逾百個bra,方便配襯不同衣服。

娜姐雖然忙於拍戲,但仍十分著緊網購的內衣生意,計劃明年在香港及馬來西亞開店,娜姐表示生意額理想,她說:「單係呢個月11日光棍節網上營業額,單日都500萬人仔。」

採訪:比華利



■紅色內衣會帶來好運,每逢節日娜姐必穿紅底添旺氣。



■娜姐情有獨鍾喱士內衣,認為更顯女性嫵媚。



■娜姐緊張自家內衣品牌生意,她自爆光棍節單日網購營業額高達500萬人仔。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!